Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Royv8
#3467923
WELKE IP CAMERA?

Wij willen onze hond Teaghan leren enkele uren alleen te zijn. We hebben hiervoor een veilige (en door de hond al ‘uitgekozen’ 😉) plek in huis gekozen. Hier wil ik een camera plaatsen in een hoek aan het plafond; ik denk van daar de hele ruimte te zien is.
Hebben jullie tips, goede ervaringen met bepaalde camera’s. Ben benieuwd naar zowel netstroom- als accu camera-ervaringen. Alvast onze dank voor je moeite 😊🙏
Door K&D
#3467967
Wij hebben overal Eufy camera's hangen. We wilden beslist geen abonnement.
Het is hier een tikje doorgeslagen ::) in het aantal cams omdat het gewoon vreselijk handig is, en de boel in de gaten kunnen houden als we niet thuis zijn. Hondlief ligt meestal braaf in de mand zien we. Ze zijn zowel gekoppeld aan een NAS (de buitencams) als enkele standalone's die zouden kunnen opnemen met een SD card, maar dat doen we niet, dan wordt het wel erg Stasi achtig.
Ik kan zelf manlief even 'back from space' halen als ie aan het gamen is of melden dat ie onbereikbaar is omdat zijn telefoon (weer eens) beneden ligt.... :biggrin2: :P
Wij vinden het ideaal, vooral ik... ;D . Het systeem en de app is stabiel mits er een goed netwerk is. Heel af en toe is de boel offline.
De kat van onze overburen zien we ook regelmatig, 's nachts zo tussen 1 en 2 komt ie muizen vangen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468017
We hebben net een eufy stand alone gekocht wacht nog op de sd kaart want ik ga dus wel opnemen...kijken wat die pup uitvreet . Hij kreeg nl eerst een megatantrum als ie alleen in zijn kamerkennel moest blijven. Niet echt angst maar barrière frustratie en dat we weg zijn met de anderen. ( had ik met tablet opgenomen) Kijken wat ie gaat doen als ie niet in kennel zit dan maar.

( hebben hier geen 4g buiten wel 5 maar ja mijn telefoon weer niet dus daar heb ik dan niks aan, dus ik moet opnemen en terugkijken dan maar )

Maar de camera is verder insteken en app downloaden en koppelen en klaar. Kunt op hun cloud opslaan ( kost centjes) of op sd kaart. Of gewoon live beelden bekijken als je tenminste netwerk hebt ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door