Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3470159
Vandaag lekker gaan wandelen met z'n allen. Bob lekker los. Iedereen heeft genoten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3470171
Charlie Angel schreef:Dat is fijn Hanna, het is ook echt moeilijk hè om alles op een leuke manier duidelijk te maken.
Dat is het zeker. Ik wil niet altijd de kwaaie pier zijn die alles verbied wat leuk is.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door rosmin
#3470182
hannabelgje schreef: zo 07 apr 2024, 20:25 Vandaag lekker gaan wandelen met z'n allen. Bob lekker los. Iedereen heeft genoten. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Heerlijk! Vindt Zoe Bob nu oke?
Trouwens nog gefeliciteerd met je Bob, ‘t is een snoetje.
(beetje laat, maar tijdje niet op BP geweest)
Door hannabelgje
#3470185
Nee Zoë vindt hem best vervelend. Ze laat ook over zich lopen en dat is ook niet handig. Als ze een keer moppert tegen hem is het klaar maarja. Nu zorgen wij er gewoon voor dat we hem weghalen als hij aan het klieren is.
Vandaag gaat Bob zijn prikje halen bij de dierenarts en ik heb door de telefoon alvast gezegd dat ik geen lepto wil enten. Dat wordt waarschijnlijk weer een discussie. Maarja ik ben de klant en ik bepaal.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3470188
Nou Bob heeft zijn 9 weken enting gehad. Nog even overleg gehad over de vachtmijt en Zoë gaan we ook behandelen. Met de katten kijken we het nog even aan.
Ik heb hem in stijl vervoerd in een hondenautostoel. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3470193
Wauw, zo confi! :D


Wel balen van die mijt he.
Tis gelukkig nog goed te behandelen, maar toch echt niet wat je wil als je een pup gaat ophalen zeker niet als al 5 huisdieren hebt.
Door hannabelgje
#3470195
De dierenarts heeft voor de lol huidschilfers onder de microscoop gelegd om mijten te zoeken. Hij had nl een stagiaire. Maar niks gevonden dus de stronghold doet zijn werk wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3470201
Mijten zijn wel erg moeilijk te vinden. Niets vinden wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Maar Stronghold werkt normaal ook wel voldoende. Hopelijk zakt zijn jeuk dan ook snel weg.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door