Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3469962
Bob heeft gisteren zijn jeukanuba gegeten maar ik wil hem uiteraard over gaan zetten naar kvv/barf. Hij kreeg bij de fokker 4x per dag brokjes met wat yoghurt en 1x brokjes met pens. Hij weegt ongeveer 4 kilo. Wat is een mooie starthoeveelheid om te geven? Ik heb op dit moment Bibi in huis in de katten en honden varianten. Ook is er nog wat carnibest maar ik geef liever geen premix aan puppies. Ik ga voor de rest nog even kijken voor een ander merk. Kivo kan ik ook makkelijk aankomen verder moet ik even kijken.
Hij heeft heel onrustig geslapen, maar hij heeft vachtmijt en heeft daar veel jeuk van. Morgen even iets voor halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3469963
hannabelgje schreef: ma 01 apr 2024, 10:44 Bob heeft gisteren zijn jeukanuba gegeten maar ik wil hem uiteraard over gaan zetten naar kvv/barf. Hij kreeg bij de fokker 4x per dag brokjes met wat yoghurt en 1x brokjes met pens. Hij weegt ongeveer 4 kilo. Wat is een mooie starthoeveelheid om te geven? Ik heb op dit moment Bibi in huis in de katten en honden varianten. Ook is er nog wat carnibest maar ik geef liever geen premix aan puppies. Ik ga voor de rest nog even kijken voor een ander merk. Kivo kan ik ook makkelijk aankomen verder moet ik even kijken.
Hij heeft heel onrustig geslapen, maar hij heeft vachtmijt en heeft daar veel jeuk van. Morgen even iets voor halen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik zou beginnen met 7% van zijn huidige lichaamsgewicht, dus 280 gram per dag.

Die foto op de vorige pagina :smitten: . Gewoon te schattig!
Door hannabelgje
#3469965
De pets place leeggekocht met kauwspullen. Nylobone, flosstouw, cacao hout, yaksnack, en een stuk dogwood oh en kalshoefjes. Hij houdt nogal van knagen en het liefst op mij.
Voor vandaag heb ik bibi natuurmix uit de vriezer gehaald. Eens kijken wat hij daarvan gaat vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469969
hannabelgje schreef:Ik ben heel de week wat stijf geweest en spierpijn maar nu gaat het wel weer. Autorijden vind ik wel wat spannend nu.
Is een heerlijk kleed. Makkelijk schoon te maken na het kotsen van de katten. En ze kosten niet zo veel dus als het er niet meer uit ziet dan komt er gewoon een nieuwe.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Je hebt wel een flinke klap gemaakt zeg. Gelukkig dat de stijfheid en spierpijn nu wat afzakt. Ik hoop dat je er niets aan overhoud.
Ja, dat geloof ik hoor dat dat nu wat spannend is, heb je al wel weer zelf gereden? Afbeelding

Ja dat vinden wij dus ook zo fijn aan dat kleed. Makkelijk schoon te maken en niet duur. En nog leuk ook zo. Afbeelding
Door hannabelgje
#3469971
Ik heb wel zelf nog gereden.

Wat is hij lief als hij slaapt.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3469984
Vandaag de eerste dag dat ik het alleen moet doen. Frank is naar zijn werk. Gelukkig slaapt ie veel. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3469996
Hij is mee naar de dierenarts gelopen in de regen en heeft een pipet stronghold gekregen. Meneer weegt 4.4 kilo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3470006
Wauw wat een gewicht! Quin woog minder met 8 weken.

Jammer van de mijt, maar wat een schattig ding!

Hoe stelt Zoë het intussen?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3470007
Ooooh die oortjes zijn echt veel te schattig :D :-*

Hopelijk werkt de Stronghold snel.
Door hannabelgje
#3470008
Zoë vindt hem minder eng, maar we moeten haar echt beschermen tegen zijn scherpe tandjes. Gisteren hadden we haar op de bank getild zodat ze veilig was.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3470062
Ziet er comfy uit :biggrin2:

Niet gek natuurlijk dat hij wil spelen. Het is natuurlijk een pup. Hopelijk begrijpen ze snel wat ze aan elkaar hebben en wat wel en niet gewenst is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door