Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3470864
Ja ik word ook niet boos op hem ofzo. Hij kan er niks aan doen. Ik merk dat als hij echt erg overprikkeld is dat een rustig rondje buiten wandelen goed helpt. Dan snuffelt hij veel en kan erna beter tot rust komen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3470895
Sinds Bob alleen nog vlees krijgt is zijn poep frequentie enorm afgenomen. Hij hoeft nu ook snachts niet meer te poepen en ik kan weer doorslapen. Heerlijk is dat.
Hij heeft ook een nieuw mandje gekregen en dat bevalt hem prima. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3470910
Wat een heerlijk ventje is hij toch. Fijn dat het qua eten ook goed gaat. En Bobbie heeft ook zo'n mand, heerlijk hè.
Gebruikersavatar
Door pike
#3470912
Hier is de poepfrequentie trouwens flink gedaald nadat hij van kvv naar barf ging. En er kwam ook meer rust in de hond. Heel opvallend.
Door smulpaap
#3470943
hannabelgje schreef: za 27 apr 2024, 07:29 Sinds Bob alleen nog vlees krijgt is zijn poep frequentie enorm afgenomen. Hij hoeft nu ook snachts niet meer te poepen en ik kan weer doorslapen. Heerlijk is dat.
Hij heeft ook een nieuw mandje gekregen en dat bevalt hem prima. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oh wat ligt ie heerlijk te slapen
En fijn dat ie al door slaapt zeg
Door hannabelgje
#3470959
Bob is voor het eerst alleen los mee gaan wandelen. Hij deed het super goed. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3470990
Charlie Angel schreef:Wat een leuke foto's, hij is echt zo leuk!
Was dit de eerste keer zonder Zoë?
De eerste keer los zonder Zoë ja. Hij gaat minimaal 1x per dag zonder Zoë mee wandelen maar dan aan de lijn.
Vandaag heeft hij ook zijn laatste prikjes gehad.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3471191
Bob kreeg vandaag een echte barfhap met kwartelkarkas, kipfilet en kippen maag. En meneer lust ook geen kwartel. Dus de kwartel kan de container in. Zoë lust ook geen kwartel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door