Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3470202
pearlsofpassion schreef:Mijten zijn wel erg moeilijk te vinden. Niets vinden wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Maar Stronghold werkt normaal ook wel voldoende. Hopelijk zakt zijn jeuk dan ook snel weg.
Vachtmijt is schijnbaar juist heel makkelijk te vinden. Die zitten op de huidschilfers en zijn heel erg groot. Bij andere mijten moet je een afkrapsel maken om ze te kunnen zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3470239
Bob heeft besloten dat het vandaag een binnen poep en plasdag is. Hij is ook erg moe van gisteren. Hopelijk gaat het morgen beter als Frank op hem moet letten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3470245
hannabelgje schreef: di 09 apr 2024, 15:56 Bob heeft besloten dat het vandaag een binnen poep en plasdag is. Hij is ook erg moe van gisteren. Hopelijk gaat het morgen beter als Frank op hem moet letten.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Puppy's he ::)
Mooie autostoel trouwens.
Door hannabelgje
#3470304
Nou sinds gisteren eet hij een stuk beter. Hij krijgt nu smorgens nog brokken en dan 3x vlees. Ik had carnibest puppy gehaald en dat vindt hij heel lekker. Bij zijn bibi doe ik wat pens en dan gaat dat er ook goed in. Ik hoop dat ie nou weer goed aan gaat komen en wat dikker wordt. Jeuk is gelukkig ook minder nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
#3470376
Fijn dat het beter gaat met de jeuk! (dat het minder is). Heb je geen Lepto gegeven? En wel/geen discussie gehad?

Lekker ventje is het :smitten:
Door hannabelgje
#3470383
Lizzy schreef:Fijn dat het beter gaat met de jeuk! (dat het minder is). Heb je geen Lepto gegeven? En wel/geen discussie gehad?

Lekker ventje is het :smitten:
Nee geen lepto gegeven. Als ik al lepto ent dan zeker niet deze tijd van het jaar. Wel wat opmerkingen erover maar gelukkig geen echte discussie.
Morgen eerste keer puppycursus voor Bob.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3470399
Beetje aan de late kant maar zie het pas net.
Wat een knapperd
Heel veel plezier met het mooie ventje
Door hannabelgje
#3470408
Wat een heerlijke puppycursus. Ook aandacht voor niet overvaccineren, niet ontwormen zonder dat er wormen zijn, uitkijken met anti vlo en tekenmiddelen enz.
Helemaal mijn ding deze cursus. Ook leren van dingen die handig zijn in het dagelijkse leven.
Bob is moe en gaat een krap uurtje slapen. Deze middag moet ie ook nog kennismaken bij de hopelijk nieuwe oppas.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door smulpaap
#3470430
kiara schreef: za 13 apr 2024, 16:45 Dat is wel erg netjes dat ze het ook over vaccinatie en ontwormen hebben
+1 heel goed dat men hier aandacht aan besteed
Veel plezier op de cursus Hanna
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door