Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3469505
frodo quin schreef: Ik vind Bob een prima naam. Niet iets wat ik zelf zou kiezen, maar geen lelijke naam oid.

Hebben jullie de boomnaam niet zelf gekozen?
Nee de boomnamen zijn door de fokker gekozen. Zijn broer heet Edward. Dat had ik dan nog mooier gevonden of Elliot. Maar Elroy vind ik niet zo mooi en ook niet fijn uit te spreken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door frodo quin
#3469506
hannabelgje schreef: do 14 mar 2024, 14:13 Nee de boomnamen zijn door de fokker gekozen. Zijn broer heet Edward. Dat had ik dan nog mooier gevonden of Elliot. Maar Elroy vind ik niet zo mooi en ook niet fijn uit te spreken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Het is maar een naam op papier natuurlijk dus maakt ook niet zoveel uit.
Door Siberienne
#3469511
hannabelgje schreef: do 14 mar 2024, 14:13 Nee de boomnamen zijn door de fokker gekozen. Zijn broer heet Edward. Dat had ik dan nog mooier gevonden of Elliot. Maar Elroy vind ik niet zo mooi en ook niet fijn uit te spreken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Wel een coole naam toch! ;D
IMG_1120.jpeg
IMG_1120.jpeg (29.64 KiB) 214 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3469518
hannabelgje schreef: do 14 mar 2024, 14:13 Nee de boomnamen zijn door de fokker gekozen. Zijn broer heet Edward. Dat had ik dan nog mooier gevonden of Elliot. Maar Elroy vind ik niet zo mooi en ook niet fijn uit te sprekxen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Oh, ik vind die juist wel heel mooi.
Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen. :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3469529
Een hondennaam moet in de eerste plaats praktisch zijn. Kort en krachtig, dat is duidelijk voor de hond. En Bob voldoet daar helemaal aan :cool: En wat de fokker ervan vindt zal je worst wezen. Jouw hond, jouw keuze. Lang geleden kende ik een hond die heette Nebukadnezar. Heel fraai, maar handig? Nee.
Door smulpaap
#3469532
pike schreef: do 14 mar 2024, 19:27 Een hondennaam moet in de eerste plaats praktisch zijn. Kort en krachtig, dat is duidelijk voor de hond. En Bob voldoet daar helemaal aan :cool: En wat de fokker ervan vindt zal je worst wezen. Jouw hond, jouw keuze. Lang geleden kende ik een hond die heette Nebukadnezar. Heel fraai, maar handig? Nee.
Precies !
Mijn Hollandse Herder reu heette Estro , en nog wat . Maar dat ben ik na 30 jaar kwijt
Zijn naam werd Tess .

Zo hadden we tijdens de training een hond , die heette van Veen . Ik dacht dat de instructeur de man aansprak . Maar dat bleek de hond te zijn :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3469548
Haha dat is bijna net zoiets als die hond die Mijnheer heette. Als die geroepen werd in het park “Mijnheer! Mijnheer!” dan keken alle mannen om ;D
Door hannabelgje
#3469597
Inkopen voor Bob. Zachte knuffel, knuffel net hartslag en sjorspeeltje. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pike
#3469603
Aaahhh niks is zo leuk als knuffels kopen :D :D :D
Wat doet de knuffel met hartslag? Maakt die geluid???
Door Lizzy
#3469604
pike schreef: do 14 mar 2024, 19:27 Een hondennaam moet in de eerste plaats praktisch zijn. Kort en krachtig, dat is duidelijk voor de hond. En Bob voldoet daar helemaal aan :cool: En wat de fokker ervan vindt zal je worst wezen. Jouw hond, jouw keuze. Lang geleden kende ik een hond die heette Nebukadnezar. Heel fraai, maar handig? Nee.
Nou dit. Jammer dan dat de fokker de naam niet leuk vindt. Ik vond ook namen niet leuk, heb ik niet eens uiting aan gegeven omdat dat mij echt minder dan niks aan ging.
Door hannabelgje
#3469607
pike schreef:Aaahhh niks is zo leuk als knuffels kopen :D :D :D
Wat doet de knuffel met hartslag? Maakt die geluid???
Die maakt geluid.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Siberienne
#3469613
pike schreef: vr 15 mar 2024, 08:07 Haha dat is bijna net zoiets als die hond die Mijnheer heette. Als die geroepen werd in het park “Mijnheer! Mijnheer!” dan keken alle mannen om ;D
;D

Ik moest ineens denken aan een heel oude tv serie waarin een hond voorkwam die meneer Jansen heette.

Ik mocht mee namen bedenken voor het nest van S2, moest met een S beginnen maar bedacht toch op tijd dat Sitka geen handige naam is. Een hond die steeds gaat zitten als je roept 🤭🤔
Door hannabelgje
#3469747
Daar is onze kleine donderstraal weer. Nog 9 nachtjes slapen. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door