Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3469937
hannabelgje schreef: za 30 mar 2024, 18:56 Oh en Zoë vond em niet leuk en is meteen naar de gang vertrokken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ach gos. Komt vast wel goed als hij merkt dat hij ook nog steeds aandacht krijgt.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3469938
Klinkt alsof Bob het goed doet :)

Hopelijk raakt Zoë snel toch gewend aan Bob en snapt ze dat ze niets hoeft te vrezen van Bob
Door zurca
#3469941
Ohhhwww kijk nou, wat is tie schattig.... Welkom thuis Bob!
Heel veel geluk en plezier toegewenst met jullie nieuwe maatje
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469943
Wat een schatje hè, heel veel geluk en plezier met Bob.
Zoë moet natuurlijk ook even rustig wennen en leren dat alle aandacht voor Bob niet ten koste van haar gaat.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3469945
hannabelgje schreef: za 30 mar 2024, 18:56 Oh en Zoë vond em niet leuk en is meteen naar de gang vertrokken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Duurde hier een week of 2 voordat Atz bedacht dat het ook soms wel gezellig is, zo’n broertje. Daarna is het steeds iets beter gegaan samen.

Rustig aan, en vooral ook apart dingen met ze doen, en als pupmans te druk wordt Zoë even in bescherming nemen.
Komt vast goed :)
Door Lizzy
#3469947
Welkom thuis Bob! Hij is echt ongelofelijk schattig zeg :smitten:

Heeeeeel veel plezier met hem :-*

Zoë trekt nog wel bij :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3469949
Wat een snoezig hondje! :smitten:
Hopelijk went Zoë snel aan hem en gaan ze het samen leuk hebben.
Veel geluk en plezier samen!
Door hannabelgje
#3469950
Vannacht op de bank gelegen. Om 1 uur moest ie plassen en had ie een natte krant. Om 4.45 moest hij poepen en plassen en kon ik alle kranten verschonen. Hij piept 1x en gaat dan plassen en poepen. Hij had ook grote honger dus heeft ook een vroeg ontbijt gekregen. Frank heeft me om iets na 5 afgelost en toen ben ik nog ff mijn bedje in gekropen.
Nu ligt ie alweer ff te slapen op Frank zijn slof. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469955
Wat fijn zeg, leuk dat hij zo vrolijk is, geniet ervan! En hoop dat je niet te brak wordt van op de bank slapen.
Grappig trouwens, jij hebt exact hetzelfde kleed liggen als wij in de tuinkamer hebben liggen, zelfde kleur ook. Superfijn kleed.

Hoe gaat het nu met jou na je aanrijding?
Door hannabelgje
#3469956
Ik ben heel de week wat stijf geweest en spierpijn maar nu gaat het wel weer. Autorijden vind ik wel wat spannend nu.
Is een heerlijk kleed. Makkelijk schoon te maken na het kotsen van de katten. En ze kosten niet zo veel dus als het er niet meer uit ziet dan komt er gewoon een nieuwe.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door