Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3467831
Aah wat leuk !

Die anderen hebben die allemaal dezelfde kleur?

Wel spannend ff afwachten welke het wordt . Alhoewel als ze allemaal leuk zijn maakt het niet zo heel veel uit :D
Door hannabelgje
#3467835
Nee is 1 brindle dame, 3 driekleur dames en de andere reu is brindle pointed tricolor.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3467879
Herstel 1 van de driekleur dames is een brindle pointed.
Ik heb gefacetimed met de puppies. Zalig was dat.
Wat ik dan weer niet begrijp. Je schrijft je in voor een nestje. Dan zijn ze onderweg en dan zeg je nog steeds dat je er 1 wilt hebben. Dan worden ze geboren en nog zeg je ja ik wil er 1. Dan gaat de fokker een belronde doen om mensen te vertellen dat ze in aanmerking komen en dan ineens wil de helft geen pup meer 2 dagen later. Dat vind ik echt heel erg raar.
Nou wij willen er dolgraag 1.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3467882
Dat is inderdaad wel heel raar..... :???:
Vanaf een wachtlijst waar je lang op staat kan ik het mij nog voorstellen omdat je dan wellicht net ergens anders een pup hebt gekocht maar niet nadat je bij geboorte nog hebt aangegeven een pup uit het nest te willen.....
Door frodo quin
#3467883
hannabelgje schreef: do 08 feb 2024, 12:07 Herstel 1 van de driekleur dames is een brindle pointed.
Ik heb gefacetimed met de puppies. Zalig was dat.
Wat ik dan weer niet begrijp. Je schrijft je in voor een nestje. Dan zijn ze onderweg en dan zeg je nog steeds dat je er 1 wilt hebben. Dan worden ze geboren en nog zeg je ja ik wil er 1. Dan gaat de fokker een belronde doen om mensen te vertellen dat ze in aanmerking komen en dan ineens wil de helft geen pup meer 2 dagen later. Dat vind ik echt heel erg raar.
Nou wij willen er dolgraag 1.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Dat is inderdaad vreemd. Het is altijd mogelijk dat er iets gebeurt waardoor iemand er plots toch van af ziet, maar dat zou wel heel bizar zijn als dat bij zoveel mensen voorvalt. Heeft de fokker enig idee waarom?
Door hannabelgje
#3467884
frodo quin schreef: Dat is inderdaad vreemd. Het is altijd mogelijk dat er iets gebeurt waardoor iemand er plots toch van af ziet, maar dat zou wel heel bizar zijn als dat bij zoveel mensen voorvalt. Heeft de fokker enig idee waarom?
Nee geen idee. Dat heeft ze normaal nooit.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3468016
Gezellig hoopje molletjes. :)

En wanneer gaan /mogen jullie voor het eerst gaan kijken ?
Gebruikersavatar
Door pike
#3468019
Oh wat groeien ze toch altijd hard die pupjes. Vergeleken met die eerste foto wow.
Door hannabelgje
#3468020
Kaio schreef:Gezellig hoopje molletjes. :)

En wanneer gaan /mogen jullie voor het eerst gaan kijken ?
Moeten we nog ff kijken. Waarschijnlijk als ze 4 of 5 weken zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door