Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3468627
TOPIC gestart met een veelbesproken onderwerp over de dierenarts kosten en vandaag eindigen we...

Op 8 februari hebben wij 5 weken na Boy ook afscheid genomen van onze allerliefste Jane..
Het is oorverdovend stil in huis..maar we gaan heel goed over onze "hondentoekomst" nadenken...Ik wil sowieso geen troost hond..op dit moment mis ik Boy en Jane enorm en niet persé "een hond"...ik mis gewoon onze eigen honden...verschrikkelijk.. Ik besef dat we voor dit ras met ruim 12 en ruim 10 jaar best geluk gehad hebben maar dat is voor nu totaal geen troost..
Helaas zal 1 van de redenen voor de toekomst hier ook de Dierenarts zijn..Geen honden ? 1 hond? Een kleinere hond?
Geen geld..geen huisdier was ons motto..aanschaf is 1 maar een hopelijk aantal jaren verzorgen kost geld..
Alleen daar waar je zoals El Kato noemt tegen een muur van goud oploopt wordt het gewoon niet meer leuk. Hier zijn inmiddels een aantal zelfstandige praktijken maar zoals Lizzy al meldt..moet er iets anders dan standaard gebeuren dan wordt je hier door iedereen doorverwezen naar de grotere klinieken als Evidensia.
Voor v.w.b. de medicijnen...probeer de website die de medicijnen verkoopt maar wel een recept wil zien anders eens te vragen hoe andere baasjes aan hun recepten komen....Gelukkig is het ons wel gelukt om de schreeuwend dure medicijnen online te bestellen met behulp van de dierenarts en mede omdat deze steeds slecht leverbaar waren kregen wij een recept om te shoppen.
De kosten varieerden uiteindelijk van € 0,25 per tablet tot € 2,00..!!! Sorry dat is natuurlijk links of rechtsom en met welke uitleg dan ook van de zotte. Wel verzekerd en naar tevredenheid maar ook die premie werd met volledig willekeurige bedragen verhoogd ..2024 zou ons voor 2 honden € 225,00 per maand gaan kosten en dat ook nog eens voor honden die vanaf pup verzekerd zijn.

Ik wil Barfplaats bedanken voor vele jaren lief en leed, tips en in de beginjaren alle mooie lijntjes..en wellicht ..tot ziens
Bijlagen
Jane9FB3.jpg
Jane9FB3.jpg (79.19 KiB) 335 keer bekeken
Boyzwartwit.jpg
Boyzwartwit.jpg (53.14 KiB) 335 keer bekeken
#3468636
Wat een vreselijk verdrietig bericht zeg, nu ook al afscheid moeten nemen van jullie lieve Jane.
En dan zo snel na Boy, dan zo ineens geen hond meer hebben, hoe vreselijk stil...
En welke leeftijd ze ook hebben, het is altijd te vroeg. We kunnen ons er nooit op voorbereiden.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies van jullie lieve Jane.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door