Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
#3467296
Sinds een paar dagen is de nieuwe huisgenoot aanwezig. Het is een best pittige jonge dame van bijna 9 weken. Haar naam is Runa en ze is een Bouvier. Ik ga haar omzetten op KVV. Waarom geen Barf? Dit omdat ik geen grote vriezer meer heb en ik vlak bij een winkel woon waar ze nu verschillende merken KVV verkopen.

Hier een foto van Runa.

[img]]
Door Lizzy
#3467300
Ohwww Theo, van harte gefeliciteerd! Wat een schatje :smitten:

Runa, wat een mooie naam!

Heel erg veel plezier en geluk met Runa! Jeetje, een Boef, die had ik niet aan zien komen ;D
Door TMG1961
#3467301
Lizzy schreef: za 20 jan 2024, 08:31 Ohwww Theo, van harte gefeliciteerd! Wat een schatje :smitten:

Runa, wat een mooie naam!

Heel erg veel plezier en geluk met Runa! Jeetje, een Boef, die had ik niet aan zien komen ;D
Dank je Lizzy. Kennis van me waar ik al hele tijd samen mee wandel heeft altijd Bouviers. Ik was eerst aan het kijken voor een Mechelse herder maar vond er geen die me aansprak. Vandaar dus gekeken naar een Bouvier. Het is een pittige tante.
Door Anne in Zweden
#3467310
Wat dacht je, ik heb genoeg van al die rustige nachten waarin ik ongestoord in één keer kan doorslapen tot de volgende ochtend? ;D

Ik kan de foto ook niet zien, maar wat leuk dat je weer een klein knuffeltje in je leven hebt! Heel veel plezier en geluk met elkaar!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3467314
Wat geweldig Theo, wat vind ik dit leuk! De foto kan ik helaas niet zien, maar een Bouvier, super maar die zag ik niet aankomen!
Als er iemand een pittige tante aan kan dan ben jij het wel. Heel veel geluk en plezier samen.

Met plakken en kopiëren de foto inmiddels gezien, wat een schatje zeg, zo klein nog en wat zien jullie er blij uit samen.

En nee, dit maakt het gemis niet goed, maar ik ben blij voor je dat je een nieuwe focus hebt.
Door Lizzy
#3467321
TMG1961 schreef: za 20 jan 2024, 09:21 Dank je Lizzy. Kennis van me waar ik al hele tijd samen mee wandel heeft altijd Bouviers. Ik was eerst aan het kijken voor een Mechelse herder maar vond er geen die me aansprak. Vandaar dus gekeken naar een Bouvier. Het is een pittige tante.
In welke zin is het een pittige tante?
Door TMG1961
#3467324
Anne in Zweden schreef: za 20 jan 2024, 12:20 Wat dacht je, ik heb genoeg van al die rustige nachten waarin ik ongestoord in één keer kan doorslapen tot de volgende ochtend? ;D

Ik kan de foto ook niet zien, maar wat leuk dat je weer een klein knuffeltje in je leven hebt! Heel veel plezier en geluk met elkaar!
Ik heb haar sinds afgelopen dinsdag en de nachten slapen nog steeds heerlijk door. ze heeft in totaal nog geen 15 minuten gejankt gedurende de nachten. Ook als ik weg ga geeft ze geen kik in de bench. Zet ik haar in de bench als ik in de woonkamer ben dan schreeuwt ze alles bij elkaar.
Door TMG1961
#3467325
Lizzy schreef: za 20 jan 2024, 17:37 In welke zin is het een pittige tante?
Ze heeft een eigen wil en zoals zo ongeveer iedere pup zijn handen, broeken, truien het beste om in te happen en als je ook maar iets terug trekt dan gromt ze zo hard als ze kan.
Volgens mij denkt ze dat ik de pakwerker ben ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door