Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3467131
Nou zeg, wat een mooie foto's!!
De weersomstandigheden waren jullie ook goed gezind....
Dat zal inderdaad moeilijk kiezen geweest zijn uit zoveel foto's.
Door smulpaap
#3467157
Anne in Zweden schreef: ma 15 jan 2024, 00:45 Wauw, wat een prachtige zachte kleuren! En wat kan Tara lief kijken als ze wil! :biggrin2:

Echt schitterende foto's. Scheelt dat 't ook een leuk hondje is natuurlijk! :D
Ja . Daarom ook deze locatie . " want dan heb ik de regie " :biggrin2: Thara laat zich niet dwingen
Het is een ontzettend lief , zachtaardig hondje .
En dan is het ook het leukst als dat word vastgelegd . Lekker haar eigen plan , en een geduldige fotograaf :biggrin2: De shoot heeft bijna 2 uur geduurt . Maar dat had ik vooraf al gezegd . Eigenzinnig , dus dat je het maar weet
Door smulpaap
#3467158
zurca schreef: ma 15 jan 2024, 14:52 Nou zeg, wat een mooie foto's!!
De weersomstandigheden waren jullie ook goed gezind....
Dat zal inderdaad moeilijk kiezen geweest zijn uit zoveel foto's.
Ja . Alle foto's waren prachtig. Maar ja , je moet een keuze maken . Dus ik heb er nu tien
Een paar aan de wand , en over de rest denk ik nog na
Door MillyMol
#3467187
Prachtige foto’s! Sommige lief, andere speels, en dan weer een paar heel stoere foto’s.

Je kunt ook een fotoboek samenstellen op internet of door de fotograaf.
En je kunt ze ook laten afdrukken op die kleine hexagonale ondergrondjes en er een soort van kleinschalige samengestelde passe-partout van maken. Of een muismat.

Genoeg mogelijkheden.
Door smulpaap
#3467195
MillyMol schreef: di 16 jan 2024, 17:20 Prachtige foto’s! Sommige lief, andere speels, en dan weer een paar heel stoere foto’s.

Je kunt ook een fotoboek samenstellen op internet of door de fotograaf.
En je kunt ze ook laten afdrukken op die kleine hexagonale ondergrondjes en er een soort van kleinschalige samengestelde passe-partout van maken. Of een muismat.

Genoeg mogelijkheden.
Ja , mogelijkheden genoeg idd
Ik heb inmiddels al een foto in een glazen hart besteld
En ik kijk rustig verder
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door