Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3466953
Kaio schreef: ma 08 jan 2024, 13:17 IMG-20240105-WA0006.jpg
;D ;D ;D mijn pup kon gewoon door dat gat lopen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3466954
Kaio schreef: ma 08 jan 2024, 12:58 Ja hoor
Dacht je aan zoiets?
20231223_134012.jpg

Zal nog de bewegende beelden uploaden :biggrin2:
Wat een enorme knuffel :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3466989
Wat een heerlijke puppiebeer!

Ik snap alleen de naam niet, in relatie tot de tag. Ik weet ook niet veel van kaarten af, is het een andere naam voor de aas?
Door frodo quin
#3466990
Ligt het nu aan mij of is baby beer niet zo gek veel lager qua schofthoogte dan bruine beer?

Het is wel een lolbroek zo te zien :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3466992
Kaela schreef: di 09 jan 2024, 17:36 Wat een heerlijke puppiebeer!

Ik snap alleen de naam niet, in relatie tot de tag. Ik weet ook niet veel van kaarten af, is het een andere naam voor de aas?
Het puppenkind heeft de voornaam van de zanger van de band Motörhead. Een bekend nummer van Motörhead is Ace of spades. Tenminste dat is de link die ik leg ::)

Die foto op de tafel, de onschuld zelf :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3466995
dinky89 schreef: Het puppenkind heeft de voornaam van de zanger van de band Motörhead. Een bekend nummer van Motörhead is Ace of spades. Tenminste dat is de link die ik leg ::)

Die foto op de tafel, de onschuld zelf :biggrin2:
Klopt helemaal ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3466996
frodo quin schreef: di 09 jan 2024, 17:36 Ligt het nu aan mij of is baby beer niet zo gek veel lager qua schofthoogte dan bruine beer?

Het is wel een lolbroek zo te zien :biggrin2:
16 weken, groeit hard die knul
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3466997
dinky89 schreef: di 09 jan 2024, 17:59 Het puppenkind heeft de voornaam van de zanger van de band Motörhead. Een bekend nummer van Motörhead is Ace of spades. Tenminste dat is de link die ik leg ::)

Die foto op de tafel, de onschuld zelf :biggrin2:
Ooooooh. Dat had ik nooit geweten. Maar wel heel leuk!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3466998
Tibbies schreef: zo 07 jan 2024, 17:26 Is een grindvloer. Of bedoel je dat?
Ja dat bedoel ik.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
[/quote]
Oja ,druk :biggrin2: :P
Een grindvloer heeft zijn voor en tegens. We hebben gesealde .
Voor: honden glijden niet uit, kun je goed stofzuigen, zie je niet alles op, kunt er van alles op knoeien en opruimen zoals waterbak volledig over de grond, maakt niks uit, poep en pis ook ::) ;D Ik vind het ook wel mooi.
Na: het dweilen, dat is wel een karwei, het oppervlak is nl ruw. En onze beren mengen modder zand met huidvet, en dat moet je echt dweilen. We hebben er een dweilstofzuiger voor, voor snel te dweilen en een grotere machine om grondiger schoon te maken. Wil je echt heel grondig dan kun je een schrob-zuigmachine huren. Een klein stukje kun je prima met schrobber doen maar we hebben nogal een oppervlak. Maar ligt dus aan hoe vuil die wordt , met beren nouja dan wordt alles 10x zo vies he.
En Oja op sokken lopen is eerder slijtage ;)
Alles afwegend vind ik het nog steeds een fijne vloer
Door frodo quin
#3467002
Kaio schreef: di 09 jan 2024, 18:23 16 weken, groeit hard die knul
Ja duidelijk. Zijn die normaal al zo groot op die leeftijd?

Hij communiceert wel duidelijk he, zo met zijn eetbak 😄
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door