Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3466260
::) :biggrin2:
Dat lijkt mij ook wel wat :biggrin2:
Zo'n grote roedel van die kleine Eigenwijze ettertjes
Toch maar een staatslot kopen
Bijlagen
FB_IMG_1703417659697.jpg
FB_IMG_1703417659697.jpg (292.96 KiB) 773 keer bekeken
Door Lizzy
#3466298
Oh hemel, wat zou jij het goed met de fokker van Biscuit kunnen vinden (die nu een prachtig nestje Russelltjes heeft liggen).
Door zurca
#3466350
Lizzy schreef: wo 27 dec 2023, 12:55 Oh hemel, wat zou jij het goed met de fokker van Biscuit kunnen vinden (die nu een prachtig nestje Russelltjes heeft liggen).
Leuk Lizzy....ga je nog op bezoek?! :biggrin2: ;) ;)
Door smulpaap
#3466352
Lizzy schreef: wo 27 dec 2023, 12:55 Oh hemel, wat zou jij het goed met de fokker van Biscuit kunnen vinden (die nu een prachtig nestje Russelltjes heeft liggen).
Oh wat leuk . Fokt ze al lang russels ?
En zijn het ruwhaaartjes ?
Door Lizzy
#3466354
zurca schreef: do 28 dec 2023, 20:56 Leuk Lizzy....ga je nog op bezoek?! :biggrin2: ;) ;)
Misschien wel ja maar niet om zelf een pup uit te zoeken hoor!!!
Gebruikersavatar
Door pike
#3466358
Lizzy schreef: do 28 dec 2023, 21:41 Misschien wel ja maar niet om zelf een pup uit te zoeken hoor!!!
;D ;D ;D dat zou wat wezen, Lizzy aan de JR ;D ;D ;D
Moonjack vind ik wel een ontzettend leuke naam :D
Door Lizzy
#3466367
pike schreef: do 28 dec 2023, 21:47 ;D ;D ;D dat zou wat wezen, Lizzy aan de JR ;D ;D ;D
Moonjack vind ik wel een ontzettend leuke naam :D
Nou. Ik heb serieus wel die richting op zitten kijken! Wij willen overstappen op een kleinere hond. En dat vinden we echt hartstikke moeilijk. We komen er serieus niet uit. Want het moet rond de 10 kg wegen, liefst kortharig, niet teveel blaffen (geen ras dat zichzelf graag hoort ouwehoeren de hele dag), lekker sportief, moet los kunnen lopen (dus geen mega jager), geen lichamelijke overdreven kenmerken hebben. Serieus, ga d'r maar aan staan.
Door zurca
#3466371
Wat een schatjes die pups..
Henri heeft een lief koppie, de paps van de pups vind ik een prachtige hond, wat een knapperd!

En ja Lizzy, wat is het moeilijk he, om een compleet ander ras te vinden wat je dan ook beide aanspreekt.
Zoals je al weet, ik herken in een aantal van jouw punten de JRT iig niet ;)
Door smulpaap
#3466374
Tja er zijn terriers die prima los kunnen lopen
Al mijn vorige terriers konden het
Thara kan het bijna nooit . Al ging het in NH wel beter hoor . Parken strand en bos kon ze los
Maar ja , hier in Drenthe met al dat wild ....
Blaffen ? Van alle russels had ik er eentje die erg vocaal was , de rest blafte niet extreem veel
Zo vind ik bv de Teckel ook erg leuk , maar dat gedrag buiten ... ik heb er geen geduld voor om voortdurend te wachten op een Teckel . De Teckels die ik ken zijn geen echte wandelaars
Plus die rug , drama als het tegen zit
Sheltie dan ? :biggrin2: rond de 10 kg sportief , kan los lopen , gaat nooit ver bij je weg
Het blaffen , kwestie van opvoeden . Ze zijn waaks en dat mag . Maar overdreven vocaal ? Nee hoor . De vacht : voeding doet veel , het valt reuze mee hoor . Wij borstelen zo eens per 2 tot 3 weken goed , dus de gehele vacht . Rondom oren en bij voorpootjes is het zo gepiept . Zeker met een goede borstel . Paar keer per jaar wassen blazen en de vacht blijft prima
Ik was al jaren verliefd op Collie / Sheltie . We hebben indertijd 5 maanden een verwaarloosde collie gehad . Helaas veel te snel overleden
En nu Seb . Het zijn schatten van honden
Ik ben ook dol op russels . Maar 2 russels hier in dat geweldige jachtgebied ? Dat zag ik niet meer zitten . We worden er ook niet jonger op hé :biggrin2: Dus ik ben blij met m'n ouwe lullen ras ,de Sheltie
Door Lizzy
#3466379
Het is niet perse de verzorging van de vacht. Ik vind het gewoon niet mooi, lang haar. Dus nee, een Sheltie gaat het zeker niet worden!

Ik vind de Teckel ook echt geweldig. Maar zo'n rug? Nee, dat gaat 'm niet worden....

Dus tja. De Russell staat een soort van op het lijstje. Maar ik ben wel bang dat het Terriër karakter niet bij me past.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door