Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3464967
Juist bij een langharige hond
De borstel glijd door z'n vacht , een grote borstelbeurt doen we zo eens per 3 tot 4 weken
En wat er dan vanaf komt valt reuze mee
Vacht rondom oortjes wel een paar keer per week ivm klitvorming
Wat is meneer opgeknapt nu ie eenmaal vers eet
Paar keer per week Testa capsule
Dagelijks groentemix
Bio Eitje , stukje wilde zalm
Bio of grasgevoerd spier en orgaan
En vleesbot is wel bio-industrie ( veelal ) anders word het onbetaalbaar
Gebruikersavatar
Door doranto
#3464996
Yep. Ik heb dat 30 jaar lang de eigenaren van de zoveelste klittenbaal met rood/bruin gelikte poten in mijn trimsalon aan hun verstand proberen te peuteren. Héél vaak kreeg ik dan de reactie: "Nee hoor, dat ligt niet aan het voer, want dat krijgt hij altijd al"... of "Nee hoor, hij doet het heel goed op het voer wat hij krijgt".... Hoe dan? :o :-X
Door smulpaap
#3465003
Lizzy schreef: wo 15 nov 2023, 13:08 Mooi he :smitten:

Ode aan de Gezonde Hond!
Ja ! Telkens weer .Wanneer ik zie dat een herplaatser zo opknapt van voeding
Geen stinkende ontlasting die ergens in z'n broek blijft hangen
Geen tandsteen meer
Geen penetrante hondengeur , zeker met zo'n pruik
Geen schilfer te bekennen
Door smulpaap
#3465004
doranto schreef: wo 15 nov 2023, 13:48 Yep. Ik heb dat 30 jaar lang de eigenaren van de zoveelste klittenbaal met rood/bruin gelikte poten in mijn trimsalon aan hun verstand proberen te peuteren. Héél vaak kreeg ik dan de reactie: "Nee hoor, dat ligt niet aan het voer, want dat krijgt hij altijd al"... of "Nee hoor, hij doet het heel goed op het voer wat hij krijgt".... Hoe dan? :o :-X
Tja , inzicht ? :-X Nee hoor
Juist met ( deels ) witte honden is het geen gezicht. Die rood / bruine verkleuring . Vaak al vanaf 2 , 3 jarige leeftijd
Nu heeft de trimster mij ook geholpen hoor
Hij is twee keer goed onderhanden genomen , wassen blazen behandeling
Maar z'n vacht is nu weer geheel op peil
Juist tijdens de overschakeling van brok naar barf was de wassen blazen behandeling geweldig
En op straat vraagt men weleens . Goh beide honden zo stralend wit . Wat is uw geheim ? Speciale shampoo , gaan ze vaak in bad ?
Nee . Voeding . Dan is het gesprek veelal snel afgelopen . Dat is zo'n gedoe .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door