Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Robian
#3464588
In juli hebben we 2 maine coon kittens in ons huis mogen verwelkomen.
Terecht kreeg ik van Anne in Zweden de opmerking dat er een gebrek aan foto's van het duo is gedeeld ;D

De heren zijn al behoorlijk uit de kluiten gewassen. Ze zijn nu 7 maanden oud.
Ze hebben de bijnaam "De raggende mannen".... Het komt regelmatig voor dat ik heel stil op de bank blijf zitten en hoop dat ik ze niet in de weg zit ;D
Bijlagen
HVOSE7806[1].JPG
HVOSE7806[1].JPG (319.26 KiB) 442 keer bekeken
Door - pien -
#3464592
Ik had gelukkig net m'n laatste slok koffie binnen toen ik de titel las ;D
Een eeuwigheid geleden had ik een cd van de Raggende Mannen :P

Wat een leukerds en wat een enige foto van ze bij die billen :biggrin2: en ze hebben een mooie uitkijkpost bij het raam.
Door Robian
#3464593
- pien - schreef: wo 01 nov 2023, 14:57 Ik had gelukkig net m'n laatste slok koffie binnen toen ik de titel las ;D
Een eeuwigheid geleden had ik een cd van de Raggende Mannen :P

Wat een leukerds en wat een enige foto van ze bij die billen :biggrin2: en ze hebben een mooie uitkijkpost bij het raam.
hahahaha....Als ik een cd van de Raggende mannen zou hebben dan speelde ik het echt af als de mannen aan het raggen zijn :biggrin2:
Door Robian
#3464594
Cathelijn schreef: wo 01 nov 2023, 14:41 Wat heerlijk zo, meerdere dieren in huis die het samen goed kunnen vinden
We genieten er elke dag van.
De grote grijze geitenbreier is, in tegenstelling tot Levi, niet opgegroeid met katten.
Aangezien meneer 53 kilo met een schofthoogte van 82 cm is, heb ik wel wat buikpijn gehad of dit allemaal wel goed zou komen.
Ben dus erg blij dat ze het zo goed gaat samen.
Door hannabelgje
#3464598
Herkenbaar dat in de weg zitten. Hier twee hooligans van 7 en 10 maanden. Heel gevaarlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Robian
#3464604
hannabelgje schreef: do 02 nov 2023, 07:25 Herkenbaar dat in de weg zitten. Hier twee hooligans van 7 en 10 maanden. Heel gevaarlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ik zag al foto's van jouw hooligans voorbij komen.
Ze zijn prachtig :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door