Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3465631
pearlsofpassion schreef: ma 09 okt 2023, 13:01 Zullen we allemaal eens in de buurt rondhoren? Bij jagers, bioboer, plaatselijke poelier?
Ik wil wel beginnen. Als er animo zou zijn.en we producten zouden kunnen ruilen heeft dat misschien zin terwijl dat voor mijn eigen gerbruik nauwelijks het geval is.
Maar de vraag is of het met de huidige benzinekosten nog wel haalbaar is...
Nou kom ik hoe dan ook jaarlijks wel eens in NL vlees halen.

Lijntjes worden door mensen gemaakt. Ze komen niet vanzelf. :)
'Koopje' heeft in de vraag en aanbod eerder een topic gemaakt, maar daar is weinig respons op gekomen, topic is nu ook weg, maar hij levert prachtproducten. Ik kom net terug van een 2e keer halen: gans- en fazantenspiervlees á respectievelijk €3 en €4/kg
Hij had ook eend, haas en patrijs. Ik heb haas- en patrijs vleesbot á €4 en €3,50 meegenomen. Hele fijne prijsjes, vind ik ;)
#3465642
Inge en Bono schreef: vr 08 dec 2023, 17:58 Ja heb ik, je kunt een pb sturen naar: memberlist.php?mode=viewprofile&u=20111 Ik heb eventueel ook messenger gegevens, maar die stuur ik dan via pb :)
Nee, messenger gegevens hoef ik niet. Dat gebruik ik niet.
Ik dacht eerder aan een ouderwets mailadres oid. :biggrin2:
Zal het dan via pb proberen. :)

Zit het vel met vet er nog op? Dat scheelt wel natuurlijk, maar bon, nog steeds heel mooi.
#3465643
pearlsofpassion schreef: vr 08 dec 2023, 18:37 Nee, messenger gegevens hoef ik niet. Dat gebruik ik niet.
Ik dacht eerder aan een ouderwets mailadres oid. :biggrin2:
Zal het dan via pb proberen. :)

Zit het vel met vet er nog op? Dat scheelt wel natuurlijk, maar bon, nog steeds heel mooi.
Er zit wel wat vel op bij het fazantenvlees, maar niet veel. Ik had het fazantenvlees vers, de rest was bevroren, daar heb ik geen foto van. De gans was enkel filet de vorige keer en zo ziet het er weer uit.

Ik heb doorgegeven dat er pb kan komen via hier :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door