Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3463836
smulpaap schreef: vr 06 okt 2023, 20:23 Ja , dat beseffen we maar al te goed . Al hoop ik op een wonder . Maar ja , het is voor nu speculeren
Het is een rot aandoening , het komt als een dief in de nacht . En komt helaas erg veel voor bij honden
Ik heb me al ingelezen , dat lukt nu nog .
Ik wil zelf ook heel goed weten wat de mogelijkheden zijn . Maar vooral de belastbaarheid voor Thara . Welzijn gaat voor alles . We gaan bv niet onnodig rekken omdat wij dat zo graag willen .
Met Tessa was het anders , 15 jaar en al andere mankementen . Dan is de keuze snel gemaakt
Ja dat is waar. Vandaag Reyan verloren aan een infectie en moest ze oud en op geweest zijn had ik de strijd ook niet meer aangegaan, want een strijd was het zeker voor mijn kleine meid.
Door smulpaap
#3463844
frodo quin schreef: vr 06 okt 2023, 21:40 Ja dat is waar. Vandaag Reyan verloren aan een infectie en moest ze oud en op geweest zijn had ik de strijd ook niet meer aangegaan, want een strijd was het zeker voor mijn kleine meid.
Ach . Wat verdrietig :'( om welke infectie ging het
#3463847
Luchtwegen. De longen zelf klonken wel oke dinsdag, maar ze ging wel direct in ademarest tijdens de narcose om uit te sluiten dat het met een tand te maken had.

Ze kreeg, in afwachting of de ab aansloeg, ook een glucosebaxter omdat ze niet voldoende lucht had om te eten en drinken.
#3463852
Oh bah, echt zo ontzettend ruk dit. Wachten duurt dan zo ontzettend lang, echt niet te doen. En zo te lezen voelt ze zich ook echt heel ellendig. Ik ga keihard duimen voor je meisje en hoop echt dat het iets makkelijk behandelaars is, iets waar ze weer snel van opknapt. Sterkte voor jullie.
Door smulpaap
#3463896
Morgen gelukkig Maandag , dan schiet het op

Vandaag ging het weer redelijk . Korte boswandeling van 3 km gelopen
Mijn lieve speciale poppetje :-* :-*
Mijn buddy , in de ooit zo inktzwarte periode in mijn leven .
Bijlagen
20231006_143735.jpg
20231006_143735.jpg (8.33 MiB) 1444 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door