Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3463786
Weer met Taartje :-* het gaat alweer een tijdje niet lekker
Eerste waar we weer aan dachten was haar nekgebied . Ze leek het eerst een tijd goed te doen zonder hydrotherapie/ fysiotherapie
Dus weer begonnen met fysiotherapie
En ook weer onderzoek DA
Er zijn twee opgezette lymfklieren in haar kaakgebied ontdekt en twee in haar achterbeen
A.s Di volgt verder onderzoek .
Haar temp is normaal , ze heeft eetlust , uitscheiding verloopt normaal
Maar verder lijkt ze momenteel een bejaarde van 16 . Conditie is hopeloos . Soms een kort lontje naar ons . Wil niet ( meer ) Met Seb spelen , valt zo ongeveer uit naar elke hond. Wat echt niets voor haar is , en slaapt ontzettend veel
Verder zien we fysiek nog geen andere afwijkingen . Dus : we hopen op (mogelijk ) een ontsteking ? Wat natuurlijk kan . Maar we zijn knap nerveus. Ze is pas 7,5 :-X Tessa is ook overleden aan lymfklier kanker , maar zij was 15
Word vervolgd .
Door smulpaap
#3463822
Lizzy schreef: vr 06 okt 2023, 17:19 Oh shit, ja, ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen :-\ . Gaan ze dinsdag biopten nemen van de opgezette lymfeklieren?

Sterkte :-* ! Ik ga keihard voor je duimen!

Ja . Daar beginnen ze eerst mee

En allemaal bedankt voor jullie berichtjes
Weer een dag verder , gelukkig .
Dat wachten is ruk . Maar ja , het kon echt niet anders . Vier DA naar bijscholing , en eentje ziek
#3463827
Veel sterkte met de stress en sterkte voor Tara, want die voelt zich zo te horen niet bepaald goed.

Kanker is de slechtste van de mogelijkheden. Ik hoop dat je dat ergens kan laten doordringen, maar zeker als je het al meegemaakt hebt is dat toch steeds erg lastig zolang je niet zeker weet wat het is.

Ik duim voor de beste optie.
Door smulpaap
#3463830
frodo quin schreef: vr 06 okt 2023, 20:10 Veel sterkte met de stress en sterkte voor Tara, want die voelt zich zo te horen niet bepaald goed.

Kanker is de slechtste van de mogelijkheden. Ik hoop dat je dat ergens kan laten doordringen, maar zeker als je het al meegemaakt hebt is dat toch steeds erg lastig zolang je niet zeker weet wat het is.

Ik duim voor de beste optie.
Ja , dat beseffen we maar al te goed . Al hoop ik op een wonder . Maar ja , het is voor nu speculeren
Het is een rot aandoening , het komt als een dief in de nacht . En komt helaas erg veel voor bij honden
Ik heb me al ingelezen , dat lukt nu nog .
Ik wil zelf ook heel goed weten wat de mogelijkheden zijn . Maar vooral de belastbaarheid voor Thara . Welzijn gaat voor alles . We gaan bv niet onnodig rekken omdat wij dat zo graag willen .
Met Tessa was het anders , 15 jaar en al andere mankementen . Dan is de keuze snel gemaakt
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door