Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3463674
Die heeft om 14 zijn hartecho. Ik hoop zo dat er niks aan de hand gaat zijn. Al heel de dag ze zenuwachtig als de hel. Pffff. Gelukkig gaat Frank mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3463675
Ik duim. Kan me voorstellen dat je nerveus bent, ook al is mijn eigen ervaring met hartruis (bij hond Max destijds) dat ze er probleemloos stokoud mee kunnen worden. (Bij Max werd een hartruisje geconstateerd toen hij een jaar of acht was, en hij is 15 jaar en vier maanden geworden uiteindelijk.)

Fijn dat manlief meegaat. Sterkte, en ik hoop op goed nieuws straks! :-*
Door hannabelgje
#3463677
En weer thuis. Er waren wat hele kleine afwijkingen maar niks om ons op dit moment zorgen om te maken. Ik ga wel nog even nadenken over castratie. Misschien eerst een implantaat en dan volgend jaar verder kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3463678
hannabelgje schreef: di 03 okt 2023, 14:44 En weer thuis. Er waren wat hele kleine afwijkingen maar niks om ons op dit moment zorgen om te maken. Ik ga wel nog even nadenken over castratie. Misschien eerst een implantaat en dan volgend jaar verder kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Ha, gelukkig. Dat klinkt in elk geval geruststellend.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3463682
Cuzco heeft ook al jaaaaren een hartruis. Maar geen symptomen van een hartprobleem.
Hij is vorig jaar nog onder het mes geweest voor een paar uur. Zonder problemen oid. Ze leggen wel standaard aan de hartmonitor.

Ik hoop dat de echo geruststellend is gebleken?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3463860
hannabelgje schreef: di 03 okt 2023, 14:44 En weer thuis. Er waren wat hele kleine afwijkingen maar niks om ons op dit moment zorgen om te maken. Ik ga wel nog even nadenken over castratie. Misschien eerst een implantaat en dan volgend jaar verder kijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Wat een fijne update :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door