Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3463643
Echt waar, het wachten heeft nog nooit zo kort geduurd, de weken vliegen gewoon voorbij :D
Over minder dan drie weken al komt een van deze twee mannekes bij ons wonen. Ze zijn zo ontzettend leuk, mooi en lief. :smitten: :smitten:
46e25eba-7ac4-4c66-9608-7eadd7ae35b7.jpeg
46e25eba-7ac4-4c66-9608-7eadd7ae35b7.jpeg (426.6 KiB) 1913 keer bekeken
Laatst gewijzigd door pike op wo 04 okt 2023, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
#3463668
Nee op dit moment heb ik echt geen voorkeur. Het enige verschil zit in de kleur ::) eentje is donkerder. Maar ze hebben dezelfde verhoudingen, ze zijn mooi compact. Beide hebben een goede staartaanzet en het oor zit op de juiste hoogte. Allebei mooi donker oog. Allebei veel pigment. Geen witte vlekjes. En het zijn gewoon lieve hondjes. Allemaal trouwens.
Ik krijg regelmatig (veel te korte :biggrin2:) filmpjes toegestuurd en deze twee had ik er uitgevist. Maar het is op die filmpjes echt nauwelijks te zien hoe ze zijn. Kwam ik zaterdag bij de fokster, en ze pakt er twee uit het nest. Zegt ze één van deze had ik voor jou in gedachte. En dat waren dus precies die twee die ik zelf ook in het vizier had. Op deze foto zijn ze bijna 5 weken. De tandjes moeten nog doorkomen.
#3463671
pike schreef: ma 02 okt 2023, 21:54 Echt waar, het wachten heeft nog nooit zo kort geduurd, de weken vliegen gewoon voorbij :D
Over minder dan drie weken al komt een van deze twee mannekes bij ons wonen. Ze zijn zo ontzettend leuk, mooi en lief. :smitten: :smitten:

46e25eba-7ac4-4c66-9608-7eadd7ae35b7.jpeg
Wat een snoetjes! De linkerpup kijkt alvast lekker sceptisch, alsof hij zich niet zomaar iets laat vertellen. :biggrin2:
#3463696
Ik heb voor een van deze twee gekozen. Ze spreken me allebei evenveel aan. Welke het wordt maakt me niet echt veel uit. Althans niet zoals ze nu zijn. Maar het is de fokster die het laatste woord heeft in deze. Want er is een pupkoper die al langer op de lijst staat en die wil graag een showhond. (Ik sta eigenlijk pas heel kort op de lijst en ben voorgekropen :biggrin2:). Nou is het moeilijk voorspelbaar hoe ze uiteindelijk uitgroeien, maar de pup die strakjes volgens de fokster het beste showpotentieel heeft is voor de andere koper. De runner up is voor mij. Ik heb er geen problemen mee, het zijn allebei zonder meer heel mooie puppen.
Die donkere is qua kleur wel apart. Maar ik vind kleur niet belangrijk. Het andere pupje is trouwens ook best wel donker. De meeste Fauven zijn toch tarwekleurig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door