Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3463620
Ahhhhh kijk 'm liggen, wat heerlijk!
Zo fijn dat hij nu thuis is. Heel veel plezier met elkaar toegewenst :-*
Door Cathelijn
#3463657
Het gaat gewoon heel goed. Alleen mijn lijf vindt beneden op een matras slapen geen goed idee, dus waarschijnlijk verhuizen we samen naar boven, want Ollie is er nog niet helemaal aan toe om alleen te slapen.
Gisteravond zat hij even wat te piepen in de bench, toen ik er al naast lag, maar hij legt zich er toch vrij snel bij neer.
We oefenen nu overdag het alleen in de kamer blijven als ik naar de wc moet of een paar minuten naar boven.
En gisteren heb ik even in de voortuin gewerkt, daar kon hij me zien, en dat ging goed.
Verder is hij zo lief: hij speelt alleen met zijn eigen speelgoed, wil graag samen spelen, snapt het koekjes zoeken nog niet echt :biggrin2: , vindt de vijver en de vissen mega interessant net als de geluiden bij de buren. Blaft niet mee met de honden uit de buurt, gaat makkelijk mee in de auto, in de bench. Vindt honden op straat leuk, maar loopt ook snel mee door. Vindt passerende wandelaars, fietsers of auto's geen probleem.
En hij pakt tussendoor ook zelf zijn rust
Bijlagen
20231002_212644.jpg
20231002_212644.jpg (2.49 MiB) 1565 keer bekeken
20231002_205633.jpg
20231002_205633.jpg (3.11 MiB) 1565 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3463672
Cathelijn schreef: di 03 okt 2023, 07:12 Het gaat gewoon heel goed. Alleen mijn lijf vindt beneden op een matras slapen geen goed idee, dus waarschijnlijk verhuizen we samen naar boven, want Ollie is er nog niet helemaal aan toe om alleen te slapen.
Gisteravond zat hij even wat te piepen in de bench, toen ik er al naast lag, maar hij legt zich er toch vrij snel bij neer.
We oefenen nu overdag het alleen in de kamer blijven als ik naar de wc moet of een paar minuten naar boven.
En gisteren heb ik even in de voortuin gewerkt, daar kon hij me zien, en dat ging goed.
Verder is hij zo lief: hij speelt alleen met zijn eigen speelgoed, wil graag samen spelen, snapt het koekjes zoeken nog niet echt :biggrin2: , vindt de vijver en de vissen mega interessant net als de geluiden bij de buren. Blaft niet mee met de honden uit de buurt, gaat makkelijk mee in de auto, in de bench. Vindt honden op straat leuk, maar loopt ook snel mee door. Vindt passerende wandelaars, fietsers of auto's geen probleem.
En hij pakt tussendoor ook zelf zijn rust
Hij ligt erbij alsof hij het volste vertrouwen heeft dat hij bij jullie zijn forever home heeft gevonden. :smitten:
Door rosmin
#3463734
Wat fijn Cathelijn dat het zo goed gaat met Ollie,
die heeft zijn gouden bankhangplek gevonden zo te zien.
Door Lizzy
#3463742
Klinkt goed :smitten:

Ja nee, dat ligt waardeloos, alleen op een matras! Lekker naar boven saampjes :-*

Wat een dropppppie zeg :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door