Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3468244
pike schreef: vr 16 feb 2024, 14:10 Geweldige foto van Bruun. Lekker ondeugende blik :D
Ties weet gelukkig nog van niks :biggrin2: om te zien is het al een hele hond maar hij gedraagt zich nog steeds als een pupje.
En hij is geloof ik de oudste van de pups. Heb jij ff mazzel :biggrin2:

Ik vraag me af wat we bij die van ons gaan merken , dat is er sowieso eentje ;D
Ik ken zijn volle broer van 2 jaar ouder....en hij is een beetje hetzelfde....begon wel ook laat, maar dat was er eentje.....dus hij mag nog wat langer ermee wachten :nerves: :nono2: ;D
#3468257

Kim_S schreef:Dan heb je nog ongeveer 4 weekjes Afbeelding

Bruun is morgen 24 weken. 5,5 maand. Ik vind het wel wat vroeg voor puberen, maar deze pups zijn echt heel erg snel met hun ontwikkeling heb ik het idee, dus het verbaast me ook niet echt.

We gaan het zien hoe erg het allemaal gaat worden. Denk dat mijn creativiteit en geduld wel geperfectioneerd gaan worden de komende maanden :biggrin2:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Maar vervelend dat hij zichzelf vooral ook in de weg zit. Het hoort erbij, maar is toch altijd lastig om te zien.

En voor ons is het natuurlijk ook veel leuker dat hij zichzelf niet in de weg zit maar jou uitdraagt tot creatief denken. Afbeelding
#3468265
Net thuis van speurles met het manneke. Hij was regelmatig even afgeleid, en ging af en toe zelfs heel overtuigd totaal de verkeerde kant op ::) Maar, als hij dan eenmaal weer het spoor te pakken had, ging de turbo erop, en yiehaaaaa naar die leuke speurjuf met die lekkere worst :D

Nu is ie een beetje moe, heel gek :biggrin2:

Onderweg wat wandelaars laten passeren, ging best rustig. En na de les kwamen er ineens allemaal fietsers voorbij. Daar heeft hij heel rustig naar zitten kijken. En daar een berg koekjes mee verdiend van het vrouwtje :cool:

Zo’n verademing vergeleken met Atz, die had me totaal ondersteboven getrokken bij die fietsers, draak als hij is ::)
#3468290
Kaio schreef: za 17 feb 2024, 11:27 En hij is geloof ik de oudste van de pups. Heb jij ff mazzel :biggrin2:
Hij wordt maandag 25 weken dus is hij één week ouder dan Bruun.
Ik vraag me af wat we bij die van ons gaan merken , dat is er sowieso eentje ;D
Ik ken zijn volle broer van 2 jaar ouder....en hij is een beetje hetzelfde....begon wel ook laat, maar dat was er eentje.....dus hij mag nog wat langer ermee wachten :nerves: :nono2: ;D
En dan ben ik blij dat Ties een middenmaatje is. Dat is toch wat makkelijker hanteerbaar dan zo’n reus :biggrin2:
#3468301
MillyMol schreef: zo 18 feb 2024, 09:47 Kun je op dat mooie terrein van je niet ook een geurspoor uitzetten om hem bezig te houden? Wat lekkers verstoppen in de holte van een boomstam of zo?

Ik vind die blik in zijn ogen trouwens een heerlijke combinatie van vertrouwen, vreugde en hormonale gekte… :biggrin2:
Dat kan zeker, maar wil ik nu nog niet doen nu hij nog “in opleiding” is. Er gaat nog regelmatig wat mis met het speuren, en dat doe ik dan liever in overleg met de speurjuf :)
Maar zich uitleven en gaten graven is ook een van de mogelijkheden hier :biggrin2:

Hahaha dat is precies hoe hij is. Vol vertrouwen, vrolijk, en hormonale gekte is hem ook niet vreemd inmiddels ;D
#3468307
MillyMol schreef: zo 18 feb 2024, 09:47 Kun je op dat mooie terrein van je niet ook een geurspoor uitzetten om hem bezig te houden? Wat lekkers verstoppen in de holte van een boomstam of zo?

Ik vind die blik in zijn ogen trouwens een heerlijke combinatie van vertrouwen, vreugde en hormonale gekte… :biggrin2:
Dat is een treffende beschrijving!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door