Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3467606
Zeg Bruun ..... zo hoort het niet hé, het is niet de bedoeling dat je nu opeens een voorbeeldige pup gaat lopen uithangen hoor :???:
We willen sloop verhalen, eigenwijze 'ik doe het niet' verhalen .... en op zijn minst 'auw, hij blijft bijten' klachten.

Kom op knul.....je kan het :duimen: :roflmao:
#3467621
Ina schreef:Zeg Bruun ..... zo hoort het niet hé, het is niet de bedoeling dat je nu opeens een voorbeeldige pup gaat lopen uithangen hoor :???:
We willen sloop verhalen, eigenwijze 'ik doe het niet' verhalen .... en op zijn minst 'auw, hij blijft bijten' klachten.

Kom op knul.....je kan het :duimen: Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Maar super dat hij het zo goed doet. Afbeelding
#3467622
Ina schreef: wo 31 jan 2024, 00:01 Zeg Bruun ..... zo hoort het niet hé, het is niet de bedoeling dat je nu opeens een voorbeeldige pup gaat lopen uithangen hoor :???:
We willen sloop verhalen, eigenwijze 'ik doe het niet' verhalen .... en op zijn minst 'auw, hij blijft bijten' klachten.

Kom op knul.....je kan het :duimen: :roflmao:
Stilte voor de storm..... :biggrin2:

Maat hie oud is ie nu 20 weken ? Bijna puber dus :naughty: :naughty: :naughty:
Kim_S schreef:O jongens, mag ik hier even glimmen van trots? :cool:

Vandaag vergadering van de rasvereniging, en Bruun was mee want manlief zit in Zweden (hij wel ::) ).

In de ochtend de fokkerijzaken besproken met de fokadviseurs, en in de middag was er nog een overleg met alle fokkers. En jemig, wat ging dat allemaal goed!

1,5 uur in de auto (ja echt dat ik dat durfde met hem ;D ). En op de eerste 10 minuten na heb ik hem niet gehoord!! Daar aangekomen heb ik hem eerst lekker uitgelaten, toen het overleg waar hij braaf was. Daarna weer uitgelaten, en toen zijn fokkers en zusje en nog een broertje weer gezien en leuk mee gespeeld, en toen weer naar binnen voor het volgende overleg. 40 mensen en zeker 10 honden in een klein zaaltje, en hij heeft gewoon liggen slapen :smitten:
Iedereen vond hem geweldig, en zo braaf, en dat is ie ook natuurlijk :biggrin2:
Terug ook weer de eerste 10 minuten gepiept in de auto, en daarna weer de rest van de weg geslapen.

Echt ik ben zo zo zo blij met dit ventje :D
Wel geweldig he :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door