Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3465962
Kim_S schreef: ma 18 dec 2023, 12:16 Ik denk dat ie stuk is ::)

IMG_5041.jpeg
Tjessus....da's toch ook niet normaal >:( ... gewoon aan gruzelement binnen 2 dagen :biggrin2:
Dan kom je ook niet echt verder met je 5 kilo snoepjes ;D

Maar heerlijk toch, als een hond zo in de open-en-bloot, open-en-bloot durft te gaan liggen genieten zijn de eerste stapjes van vertrouwen mooi gezet :D
#3465968
Die arme Atz is doodop, echt heel vermoeiend zo’n kleuter ;D

De rust lijkt er in te komen. Hij is alleen wel erg, hoe zeg je dat, “vocaal” :biggrin2:
Als hij het ergens niet mee eens is gilt en blaft hij alles bij elkaar. Vooral als hij nog heel even moet wachten op zijn eten, of als 1 van ons even de kamer uit loopt. Hoop dat hij snel genoeg door heeft dat dat allemaal niet nodig is, anders moet ik over een maand een gehoorapparaat gaan kopen :P
#3465980
Wauwie, van 22.45 tot 3.45 heeft hij alleen een paar keer zachtjes gepiept, en was een hand uitsteken voldoende voor hem om weer te gaan slapen. Om 3.45 moest hij echt naar buiten voor een hele grote plas, en daarna was hij even heel wakker, maar hebben we toch nog een uurtje kunnen slapen voordat de wekker ging om 6.15.

Mega vooruitgang dus, knappe pup :-*
#3465983
Kim_S schreef: ma 18 dec 2023, 17:28 Die arme Atz is doodop, echt heel vermoeiend zo’n kleuter ;D

De rust lijkt er in te komen. Hij is alleen wel erg, hoe zeg je dat, “vocaal” :biggrin2:
Als hij het ergens niet mee eens is gilt en blaft hij alles bij elkaar. Vooral als hij nog heel even moet wachten op zijn eten, of als 1 van ons even de kamer uit loopt. Hoop dat hij snel genoeg door heeft dat dat allemaal niet nodig is, anders moet ik over een maand een gehoorapparaat gaan kopen :P
Komt mij soort van bekend voor. Quin is ook LUID. Vooral als ze speelt of ergens wat van vindt. Is wel aan het beteren, maar heb al dagen een piep in mijn oor gehad en hoorde bijna niets meer langs die kant. Gelukkig is dat nu weg.
#3465995
MillyMol schreef: di 19 dec 2023, 14:37 Kun je niet nog wat foto’s plaatsen van die defecte hond? Zo veel en zo gedetailleerd mogelijk aub ;) ;) , zodat we kunnen helpen om het weer te repareren.

Als we nu namelijk niet ingrijpen (met die foto’s bedoel ik) wordt het niks. >:( ::) :biggrin2:
Ik denk ook dat dat de hoogste prioriteit moet hebben! Je moet er snel bij zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door