Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3463517
MarijeEnBoomer schreef: wo 27 sep 2023, 08:39 Een stofzuiger topic :smitten:
Ik heb toen ik Boomer kocht ook een Miele gekocht en beide doen het nog ;D
;D ;D ;D nou, mijn wederhelft krijgt iedere stofzuiger kapot. Dus ben helemaal verbaasd dat ie het weer doet.
Door El_Kato
#3463605
Ik wil een robot stofzuiger maar ze zijn zo duur… mijn vriend vind het onzin zegt het is toch zo gedaan maar ik haat stofzuigen. Bloedje sjagorijnig word ik ervan :-[
Door Siberienne
#3463607
El_Kato schreef: zo 01 okt 2023, 20:06 Ik wil een robot stofzuiger maar ze zijn zo duur… mijn vriend vind het onzin zegt het is toch zo gedaan maar ik haat stofzuigen. Bloedje sjagorijnig word ik ervan :-[
Nou dan is het duidelijk; als het zo weinig moeite is kan hij het toch doen?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3463613
Siberienne schreef: zo 01 okt 2023, 21:27 Nou dan is het duidelijk; als het zo weinig moeite is kan hij het toch doen?
Precies!
En over een robotstofzuiger kan ik uit eigen ervaring zeggen: bezint eer ge begint ::)
Gebruikersavatar
Door cath
#3463623
Geen Dyson fans hier?
Ik gebruik graag Dyson ;)
Ow, ... las beetje laat dat je niet van Dyson houdt..
Geluid is idd beetje een nadeel...
Voor de rest super vind ik
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3463625
Weet zo niet eens welke gewone stofzuiger wij hebben. Wel hebben wij sinds een aantal maanden een kruimeldief erbij gekocht en dat is wel een hele fijne voor de kattenharen op de bank, in het kleed en het grit voor de kattenbak. Hierdoor raakt onze gewone stofzuigerzak ook minder vol. En de kruimeldief hebben we gewoon in de woonkamer staan waardoor je hem makkelijker even pakt terwijl de gewone stofzuiger beneden in de gangkast staat (woonkamer zit bij ons op eerste verdieping). Op de kruimeldief zit speciaal opzetstuk voor het verwijderen van haar en dat werkt een stuk beter en fijner dan de gewone stofzuiger.
Door hannabelgje
#3463628
dinky89 schreef:Weet zo niet eens welke gewone stofzuiger wij hebben. Wel hebben wij sinds een aantal maanden een kruimeldief erbij gekocht en dat is wel een hele fijne voor de kattenharen op de bank, in het kleed en het grit voor de kattenbak. Hierdoor raakt onze gewone stofzuigerzak ook minder vol. En de kruimeldief hebben we gewoon in de woonkamer staan waardoor je hem makkelijker even pakt terwijl de gewone stofzuiger beneden in de gangkast staat (woonkamer zit bij ons op eerste verdieping). Op de kruimeldief zit speciaal opzetstuk voor het verwijderen van haar en dat werkt een stuk beter en fijner dan de gewone stofzuiger.
Die hebben wij ook. Wat een heerlijk ding is dat!

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Siberienne
#3463632
cath schreef: ma 02 okt 2023, 11:43 Geen Dyson fans hier?
Ik gebruik graag Dyson ;)
Ow, ... las beetje laat dat je niet van Dyson houdt..
Geluid is idd beetje een nadeel...
Voor de rest super vind ik
Jawel. Dyson fans. Niet kapot te krijgen. En de kruimeldief is helemaal super om ons kleed te ontharen.

Mijn meneer stofzuigt met oordopjes in en een muziekje op :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3463635
Hier ook dyson. Ik koop nooit meer iets met snoer. Zo gemakkelijk!
De kop vind ik wel super werken maar moeilijk schoon te maken en te groot om onder kasten of bank te gaan. En dat vind ik wel een serieus nadeel.
Luider was me nog niet opgevallen. Onze miele boven is veeeeel luider...
Gebruikersavatar
Door cath
#3463636
Siberienne schreef: ma 02 okt 2023, 16:33 Jawel. Dyson fans. Niet kapot te krijgen. En de kruimeldief is helemaal super om ons kleed te ontharen.

Mijn meneer stofzuigt met oordopjes in en een muziekje op :biggrin2:
Wat een slimme meneer ;D
Ik vind ze ook geweldig!!
Gebruikersavatar
Door cath
#3463637
pearlsofpassion schreef: ma 02 okt 2023, 18:41 Hier ook dyson. Ik koop nooit meer iets zonder snoer.
De kop vind ik wel super werken maar moeilijk schoon te maken en te groot om onder kasten of bank te gaan. En dat vind ik wel een serieus nadeel.
Luider was me nog niet opgevallen. Onze miele boven is veeeeel luider...
dat is wel moeilijk soms idd.
Bij de nieuwere modellen valt het goed mee.
Ik had vroeger een miele en die hoorde je bijna niet in vergelijking met Dyson..
Door hannabelgje
#3467537
Gisteren een dyson steelstofzuiger gekocht. Frank heeft een hekel aan Henry. Nu is Henry ook wel lomp en weg zwaar. Ik ga em zo uitproberen. Ik ben heel benieuwd. Zonder snoer lijkt me in elk geval zalig.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door