Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3463313
Maar weer eens een stofzuiger topic.
Onze miele heeft de geest gegeven. We moeten morgen dus op pad voor een nieuwe.
Maar welke. We hebben altijd Miele gehad maar deze is na een paar jaar al kapot.
Ik heb Henry's en Hetty's voorbij zien komen, maar welke dan. Ik weet het niet was wijsheid is.
Hebben met regelmaat veel zand in huis, plus manlief vind het nodig om met een splinternieuwe het terras te stofzuigen :'(
Een dyson wil ik niet, 1 x gehad maar wat maakte dat ding een herrie.
Door hannabelgje
#3463328
Ik heb een oude Henry die is echt heel fijn. Mijn moeder heeft een nieuwe en die is stukken minder fijn. Frank heeft een zakloze rowenta en dat vind ik een rotding. Ik zou sowieso voor een Henry model gaan ipv een klassiek model. Dat zuigt sowieso fijner.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3463330
Ik heb een nieuwe hetty en ben heel erg tevreden. Veel fijner dan welke gewone stofzuiger die we gehad hebben.
Door tt-tjes
#3463331
Ik heb net bij de handyman gekeken. Maar er zijn meerdere modellen. En welke is dan het beste.
Ook op een andere site maar daar heten ze numatic. Wel in de aanbieding voor 150,00
Door zurca
#3463332
Ik dacht dat de Henry en de Hetty gelijk zijn aan elkaar. Ik heb een Henry, zeer tevreden over.
Door tt-tjes
#3463447
Ik was al naar Henry's en Hetty's aan het kijken, maar nu heeft manlief onze miele weer aan de praat gekregen. Vraag me niet hoe (iets met a-technisch), maar hij doet het weer.
Maar als hij nog een x de werkzaamheden staakt wordt ie meteen vervangen.

Dank je dames.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3463449
Ja inderdaad een Henry of Hetty.
Hier een Henry die al zeker 10 jaar oud is, en het nog prima doet. Zodra hij kapot gaat komt er acuut weer een nieuwe Henry.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3463478
Wij hebben de Philips PowerPro Expert. Die is zonder zak, en doet het al jaren prima. Ik zuig het terras er ook altijd mee ::) .Ik vind het heel handig om de bak na iedere zuigbeurt gewoon buiten in de afvalbak leeg te kunnen kieperen. Altijd een frisse geurloze stofzuiger op die manier :)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3463503
Ik heb een Henry petcare gekocht in mijn vorige grote huis.
Waar ik nu woon is Henry net zo groot als mijn huis maar no way dat ie weg gaat!!!!!! Ik ben zeer tevreden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door