Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#3461436
Ik heb als verkooppunt nog niets gehoord.
Maar de sites staan nu ook gesloten.
Vind het wel rot voor Anton.
Maar bij mij liep de verkoop ook al terug van Tamro.
Ben idd ook bang dat er meer gaan omvallen.
Door yazzie
#3461437
Het verbaast mij niks. Je wilt niet nadenken over iets anders dan barf/kvv maar qua prijzen is het plafond voor toch wel wat mensen wel in zicht of al bereikt. Gevolg is/wordt minder vraag dus gaan er winkels/fabrikanten omvallen. Ook ik vraag mij af waar mijn grens ligt: boven of tot € 400,- p.m. :???: Alleen voor vlees en snacks/beloningssnoepjes. Groenten/fruit zit gewoon bij het boodschappengeld. Lijnen/speelgoed/cursussen/kussens/supplementen/dierenarts/vaccichecks niet meegerekend. Helaas, hond is luxe geworden... :-\
Door Cindy de Wolf
#3461441
Precies wat Yazzie zegt. Voor veel mensen is de grens echt bereikt. Ik hoor zoveel mensen zeggen dat als er een hond wegvalt ze geen nieuwe meer nemen en zeker geen 2e, 3e :'( Een hond is ondertussen echt een luxe.
Ook ik vraag me weleens af; waar eindigen deze prijzen en hoeveel kan ik nog meebewegen. Ik hoop er nooit achter te komen waar die grens ligt.
Feit is wel dat ze hier nu hoofdzakelijk kvv krijgen. Volledig barf vind ik echt onbetaalbaar geworden. Ook zie je nergens leuke aanbieding meer zowel van barf als kvv niet.
Door Tanna
#3461462
baileys schreef: zo 16 jul 2023, 17:27 Oervoer lijkt ook omgevallen. Profielfoto op Facebook is 2 uur geleden op zwart gegaan.
Daar waren maanden geleden toch al problemen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door