Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3460601
Hahahaha, nee, gisteren waren er wat problemen met posten dus vandaar dat ik ff wilde testen hoe het vandaag ging :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460635
Lizzy schreef: ma 12 jun 2023, 09:46 Hahahaha, nee, gisteren waren er wat problemen met posten dus vandaar dat ik ff wilde testen hoe het vandaag ging :)
Nog niet helemaal goed, want ik kan het bericht niet lezen... ::)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3460660
O nee! Ik heb hier in de Barplaats topics met het onderwerp 'test' echt volledig zien ontsporen! ;D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460666
Sonja schreef:O nee! Ik heb hier in de Barplaats topics met het onderwerp 'test' echt volledig zien ontsporen! ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Citeren lukt ook niet meer.Afbeelding
Door zurca
#3460667
Sonja schreef: di 13 jun 2023, 12:53 O nee! Ik heb hier in de Barplaats topics met het onderwerp 'test' echt volledig zien ontsporen! ;D
Dat was ook mijn eerste gedachten.. ohjeeeee een testtopic :o :biggrin2: ;)
Door eelke
#3460671
Er gaat iets niet helemaal lekker nee. Inbox openen gaat ook niet.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3460679
Sonja schreef: di 13 jun 2023, 12:53 O nee! Ik heb hier in de Barplaats topics met het onderwerp 'test' echt volledig zien ontsporen! ;D
Ssssstttttt..... misschien zijn ze de vorige keer vergeten... :cool:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3460687
Ik krijg geen berichtjes meer als er een nieuwe reactie is in een topic dat ik volg :-\

Als ik in het controle / gebruikers paneel op beheer abonnementen klik, krijg ik:

"nginx error!"
Door Lizzy
#3460698
Jeff heeft alles weer opgelost :-* !

Ik moest zelf ook aan onze test topics denken :biggrin2: . Vreselijk hilarisch waren die ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door