Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3460862
Charlie Angel schreef: vr 16 jun 2023, 22:33 Nu ben ik benieuwd, hoe gaat dat bij jullie. Jullie hebben nu een kleur gekozen en waar die komt, hoe lang duurt het dan voor dat het gebeurd? Afbeelding
Ik heb namelijk maanden geleden al behang uitgezocht en gekocht voor een muurtje hier in de hal, waar voorheen de kapstok hing. Maar het behang ligt nog steeds op mij te wachten, kom er niet aan toe. Afbeelding
Behang wat ligt te wachten om geplakt te worden :dribble: ik ben gek op behangen.
Maar volgens mij wonen wij vele rollen behang uit elkaar :( ;)
#3460864
zurca schreef:Ik zal foto's laten zien als de wand af is, nog wel ff geduld...De sleutel van het huis krijgen we pas 1 september ;)
Ja, ik had ook in mijn hoofd dat het nog even duurde. Maar ook dan. Vind het altijd erg leuk om te zien hoe iedereen een eigen smaak heeft. Afbeelding
baileys schreef: Behang wat ligt te wachten om geplakt te worden :dribble: ik ben gek op behangen.
Maar volgens mij wonen wij vele rollen behang uit elkaar :( ;)
Ja, ik woon in de Nop, dat zijn best heel wat baantjes. Jammer want het trappengat moet ook nog een keer. Afbeelding
Ik vind behangen ook leuk hoor, net als schilderen, maar mijn lichaam kan het niet meer waarderen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door