Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3459489
Vanavond is het weer zover!!! De 1e halve finale en daarin Nederland. Krijgen we weer een avondje vals gekrijs, zitten er pareltjes tussen of over de top acts???
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459491
Ik heb het inderdaad op staan met het Vlaams commentaar.

Bij Servië kreeg je vooraf de interpretatie dat hij in een vulva lag en dan zie je het ook niet meer anders ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459493
Ik ben niet aan de npo begonnen omdat ik Vlaams commentaar fijner vind :)

Vond Ierland echt slecht. Verder uiteraard weer rare snuiters er tussen.
Bij Kroatië vroeg ik mij echt af waar ik naar keek voor gekkigheid ;D
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3459497
dinky89 schreef: di 09 mei 2023, 21:52 Bij Kroatië vroeg ik mij echt af waar ik naar keek voor gekkigheid ;D
Let3 is een Punkband die al jaren muziek maakt en absurditeiten niet schuwt. ;D
Maar er zat wel een heel duidelijk politiek statement in dit nummer. Het was een aanklacht tegen Putin en die tractor was een verwijzing naar het cadeau dat Lukashenko aan Putin gaf. Ik ben alleen bang dat de meeste Europeanen die nu zitten te stemmen dat er niet uit hebben gehaald. Die zullen zich waarschijnlijk inderdaad afvragen waar ze nu toch naar hebben zitten te kijken. :???:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459502
Helaas Nederland niet door. Had het ook niet verwacht gezien de concurrentie.
Wel een stuk beter optreden dan ik eerder heb gehoord.

En ja, de uitleg over de tractor werd vooraf gezegd. Daarom snap ik ook wel dat ze door zijn. Maar het is hoe dan ook poppenkast :biggrin2:

Was zelf wel gecharmeerd van de Scandinavische landen. Nummer van laureen heb ik al vaker op de radio voorbij horen komen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3459503
dinky89 schreef: di 09 mei 2023, 23:14 Helaas Nederland niet door. Had het ook niet verwacht gezien de concurrentie.
Wel een stuk beter optreden dan ik eerder heb gehoord.

En ja, de uitleg over de tractor werd vooraf gezegd. Daarom snap ik ook wel dat ze door zijn. Maar het is hoe dan ook poppenkast :biggrin2:

Was zelf wel gecharmeerd van de Scandinavische landen. Nummer van laureen heb ik al vaker op de radio voorbij horen komen.
Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat Nederland door zou zijn. :-\
En wat Kroatië betreft: Ach, ze hadden tenminste nog iets van kleding aan. Ze traden ook al eens op met als enige 'kledingstuk' een kurk. ;D
Door Mandarijn
#3459504
Heel eerlijk.....de Nederlandse act had totaal geen interactie met de camera zoals de commen Limits....je trekt het publiek er niet bij. En dat is wel belangrijk als alleen de publiekscore telt. Dus te weinig bezieling op podium. Ze waren teveel met zichzelf en elkaar bezig. Voor volgend jaar moet de selectie procedure op de schop.
Door Mandarijn
#3459518
Lizzy schreef: wo 10 mei 2023, 09:07 Zoooo, nou dat was een kort rondje. NL ligt eruit. En terecht toch. Wat een flut liedje en wat een flut optreden.
Kort rondje?? Morgen onze zuiderburen aanmoedigen!!

Ja was echt allemaal net niet bij Nederland. Maar flut past beter eigenlijk. Zat geen pit in het hele optreden
Door Lizzy
#3459526
Mandarijn schreef: wo 10 mei 2023, 09:21 Kort rondje?? Morgen onze zuiderburen aanmoedigen!!

Ja was echt allemaal net niet bij Nederland. Maar flut past beter eigenlijk. Zat geen pit in het hele optreden
Voor NL was het een kort rondje! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459527
Mandarijn schreef: wo 10 mei 2023, 09:21 Kort rondje?? Morgen onze zuiderburen aanmoedigen!!

Ja was echt allemaal net niet bij Nederland. Maar flut past beter eigenlijk. Zat geen pit in het hele optreden
Daar verwacht ook niemand wat van hoor.
Niets bijzonders dat liedje. Ik heb het gevoel het al 3 jaar te kennen. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door