Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3458482
Zoë loopt niet meer zo ver en lang. Ze heeft goede en slechte dagen. Ik wil wel graag wat langer wandelen. Zeker nu we zo mooi wonen qua wandelen. Ik overweeg om een buggy aan te schaffen zodat ze gewoon mee kan. Ze is niet de kleinste. Ze weegt 19 kilo en neemt ook best wat ruimte in als ze ligt.
Iemand die ervaring ermee heeft welke ik het beste kan nemen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door rosmin
#3458491
Wij gebruiken een fiets-aanhangwagen die je ook als wandelkar kan gebruiken als we langer gaan lopen; Roxy is ca. 21 kg/ middenslag en kan daar in zitten en liggen.
Door smulpaap
#3458493
Ik heb ook de Innoped, de sporty dog trailer
Wandel en fietskar , draagvermogen tot 35 kg . Lage instap , zeer gemakkelijk in en uit elkaar te klappen . Rijd als een zonnetje
Rondom gaas , bovenop plastic , regenhoes erbij plus opbergvak en riemen om ze ev vast te zetten . Tut heeft ruimte zat , kan liggen of zitten
Ik heb ook doggyride gehad , maar ik vind deze kar echt ideaal
Bijlagen
20220802_142203.jpg
20220802_142203.jpg (4.57 MiB) 1054 keer bekeken
#3458494
rosmin schreef: za 01 apr 2023, 22:02 Wij gebruiken een fiets-aanhangwagen die je ook als wandelkar kan gebruiken als we langer gaan lopen; Roxy is ca. 21 kg/ middenslag en kan daar in zitten en liggen.
Daar zou ik ook aan denken. Laag, ruim, en goed te manoeuvreren.
Je hebt er zo van 2 kindjes naast elkaar en die zouden toch ruim genoeg moeten zijn voor een corgi.
Door rosmin
#3458508
Vind Zoe het fijn om te gaan liggen in een kar als je loopt?
Of zit ze lekker rond te kijken?
En hoe loop je er zelf gemakkelijk achter?
Door mijn lengte vielen er veel karren af en hebben we gekozen voor een grotere wandelkar ;)
Door hannabelgje
#3458514
rosmin schreef:Vind Zoe het fijn om te gaan liggen in een kar als je loopt?
Of zit ze lekker rond te kijken?
En hoe loop je er zelf gemakkelijk achter?
Door mijn lengte vielen er veel karren af en hebben we gekozen voor een grotere wandelkar ;)
Ik zou het niet weten. In de auto ligt ze altijd. Ze heeft nog nooit in een kar gezeten tijdens het wandelen.
Ik ben zelf maar 1.50 m dus ik weet niet of voor mij alles handig is qua kar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hamada
#3458663
Hier ook goede ervaringen met Innopet. Met de grote wielen ook ideaal in bijv. het bos. De versie tot 25 kg. blijft wendbaar en soepel lopen, ook met 2 honden van 10 kilo of een zwaarder typetje.
#3458688
Hier goede ervaringen, toen Vinnie zijn teen brak(2x :o ) zat ie prinsheerlijk in de buggy
Zimba met zijn hernia spondylose ed zat er ook heerlijk in!
Sterker nog, als Zimba er ff uit kwam ging mn dolle neger er snel in! ::) ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door