Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3457037
Charlie Angel schreef: ma 20 feb 2023, 10:26 Dat wachten is echt spannend, ik hoop zo dat de klik er is. Afbeelding
Ik vermoed dat de klik geen probleem is
Alles wat zwart wit en niet te groot is is leuk volgens tut . Border Collie , Friese Stabij
En het is een reu , vind ze ook leuk
Maar goed , het is wachten op de afwikkeling , kliniek , stichting . En die hebben meer te doen . Er staat voor deze week wel een afspraak gepland in de kliniek , die ook verbonden is aan de stichting
En dan moeten betreffenden zelf nog klaar zijn voor het definitieve afscheid
Door smulpaap
#3457144
dinky89 schreef: do 23 feb 2023, 18:52 Spannend! En fijn dat je nu concreet moment hebt voor de ontmoeting :)
Ja . Maar ik zie er ook als een berg tegenop
Dochterlief die afscheid moet nemen van haar geliefde hond :'(
Maar goed , de focus maar houden op de hondjes .
Ik vind het zo intriest voor de mensen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3457155
Ja, het is enorm triest wanneer je afscheid moet nemen van een geliefd huisdier. Maar het enige dat je in zo'n geval kan doen is de pijn verzachten door hem een fijn en liefdevol ander huisje te geven :-*
Door Tibbies
#3457157
dinky89 schreef:Ja, het is enorm triest wanneer je afscheid moet nemen van een geliefd huisdier. Maar het enige dat je in zo'n geval kan doen is de pijn verzachten door hem een fijn en liefdevol ander huisje te geven :-*
+1

Het is een schatje Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door smulpaap
#3457201
Vandaag alvast KVV gekocht voor onze nieuwe kostganger . Ik wil hem een week of drie kvv geven om te wennen aan rauw
Hij eet nu Royal konijn .
Daarna zet ik hem over op barf , heb nog wat kwartel karkas ,dus daar kan ie mooi mee starten . We gaan er maar vanuit dat ie komt , zo niet dan eet tut het maar op
Heeft ie tenminste fatsoenlijk eten :biggrin2: ik ben niet van plan om die gore brok te geven . Het idee , zo'n ranzig drol oprapen , bah
Hij eet 4 x daags . Dus daar gaan we ook snel een eind aan maken
Door Lizzy
#3457237
smulpaap schreef: za 25 feb 2023, 22:56 Vandaag alvast KVV gekocht voor onze nieuwe kostganger . Ik wil hem een week of drie kvv geven om te wennen aan rauw
Hij eet nu Royal konijn .
Daarna zet ik hem over op barf , heb nog wat kwartel karkas ,dus daar kan ie mooi mee starten . We gaan er maar vanuit dat ie komt , zo niet dan eet tut het maar op
Heeft ie tenminste fatsoenlijk eten :biggrin2: ik ben niet van plan om die gore brok te geven . Het idee , zo'n ranzig drol oprapen , bah
Hij eet 4 x daags . Dus daar gaan we ook snel een eind aan maken
Hahaha, goed zo! Hij weet zo meteen niet wat hem overkomt!
Door smulpaap
#3457239
Lizzy schreef: ma 27 feb 2023, 17:52 Hahaha, goed zo! Hij weet zo meteen niet wat hem overkomt!
Dat denk ik ook :biggrin2:
Elke herplaatser wist het te waarderen
Nog 6 nachtjes slapen . Dan gaan we hem in levende lijve zien . Ik ben benieuwd
Door smulpaap
#3457242
Kreeg deze gister nog
De laatste week bij het mensenkind
En dan , waarschijnlijk verhuizen
Maar hij weet gelukkig van niks
Bijlagen
received_8828500743890105.jpeg
received_8828500743890105.jpeg (188.92 KiB) 333 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door