Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3456415
Mag in Nederland of Belgie of Denemarken of Duitsland. Ik ben eigenlijk op zoek naar een vakantie huisje voor minimaal 2 personen en 2 honden in voor of naseizoen. Het moet een omheinde tuin hebben (lekker groot, zeg minimaal 400 m2) en het hek moet 1.20 hoog zijn. Het moet in de buurt liggen van een gebied waar je lekker met de honden kunt lopen. Liefst parkeren bij het huisje. En verder................

Het moet er schoon zijn. Echt schoon. En het moet goede bedden hebben.

Ik geef toe: het is een uitdaging. En ik heb niks aan sites als dogsincluded want daar staat niet bij of het schoon is en goede bedden heeft (ze zullen niet gauw schrijven "ons huisje is een gore bende"). Ik heb dus ervaringen van andere mensen nodig :biggrin2:
#3456417
Ik kan je de Peelhoven in Venhorst aanraden.
Hier mogen onbeperkt aantal honden in 1 van de 3 vakantiehuizen in.
Alledrie hebben ze een ruime tuin, goede afrastering, geen zicht op de andere tuinen. Er is een speelveld met zwemvijver ( niet zo groot) en een privé wandelpad. Verder veel mogelijkheden in de omgeving om met de honden op stap te gaan.
En het is er echt schoon met goede bedden.
Wij gaan nu voor de 3de keer.
En het is niet schreeuwend duur.
Ik zou zeggen neem een kijkje op hun website Vakantiehuis Peelhoven
#3456418
Eh?
Definieer goed schoon? Je hebt natuurlijk best wel wat zitten tussen gore bende en spik en span :biggrin2:
Goede bedden is wel echt moeilijk.

In de ardennen hebben we ooit een super leuk huisje gehad, met een fatsoenlijk bed. Grote tuin ongeveer zo. Hoogte omheining :g: Dit was een voormalig woonhuis met gewoon de meubels eruit ook. Ik moet echt even zoeken of ik nog kan vinden hoe die heet, en linkje. https://www.ardennenverblijf.com/agendabeschikbaarheid/ Maar zie dat de bungalow niet meer beschikbaar is, alleen de chalet, maar ik bedoelde dus de bungalow. :-\ In die omgeving verhuren ze wel veel wat eigenlijk kleine woonhuizen zijn. Dus zou je kunnen zoeken in die omgeving

Dogglywood vind ik ook leuk. Ook geweldig wandelen. Met een redelijk goed bed. (ML heeft ook zo iedere afwijking in de rug die je kunt verzinnen) Maar voldoet niet aan bij huisje parkeren en de groote van de tuin.
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 03 feb 2023, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
#3456420
Lizzy schreef: vr 03 feb 2023, 10:24 Ik bedoel met schoon wel echt schoon.
Dus meer wat mijn moeder schoon vindt en niet wat ik schoon vind geloof ik ;D
Zelf vind ik belangrijk dat een badkamer schoon is zonder schimmel. Dat er ergens was stof ligt, zolang het niet te veel is heb ik niet zo veel moeite mee, maar dat valt niet onder echt schoon he
#3456421
De Peelhoven lees ik ook veel positieve reacties
Wij zijn eens een lang weekend naar vakantiepark de Toverberg geweest . Op de Veluwe , heel goede bedden en brandschoon
Maar geen omheinde tuin
Vakantiepark het Timmerholt te Westerbork , schoon en goede bedden , geen omheinde tuin
En op FB heb je de pagina Hondenvakanties
Daar lees je ook ervaringen van andere mensen
Huisjes waar men een onbeperkt aantal honden toelaat zijn vaak niet de schoonste huisjes . Tenminste, waar ik weleens ben geweest . Maar dat is al minstens 8 jaar terug
Verder vind je soms pareltjes op Natuurhuisje
#3456477
Van Maanen zou ik echt afraden.
Wij hebben hier 1x gezeten (is wel jaar of 6-7 geleden). Nooit meer!!
Mieren in de koelkast, vlekken op de buitenbank, ondefinieerbare viezigheid naast de kast. En (in dat huisje) een waardeloos bed.
En je zit op een park waar meerdere huisjes aan mensen met honden worden verhuurd.

Peelhoven is een aanrader, De Leistert ook wel maar vond ik qua tuin niet handig met een waakse hond.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door