Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3463315
doranto schreef: Ik heb me net aangemeld, maar heb je enig idee waar ik kan vinden welke vrijgevestigde dierenartsen er zijn?
Bij "albums" staan alle provincies, provincie aanklikken, daar staan adressen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3463358
Lizzy schreef: za 23 sep 2023, 21:26 Provincies vind je hier:
Ik krijg de provicie-vlaggen te zien. Dat is het :-\
Door Lizzy
#3463377
Mmm. Was door de beheerder gezegd. Maar goed, als je helemaal naar beneden scrollt, dan kom je ook de provincies tegen met daaronder de dierenartsen vermeld.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3463378
Lizzy schreef: ma 25 sep 2023, 18:41 Mmm. Was door de beheerder gezegd. Maar goed, als je helemaal naar beneden scrollt, dan kom je ook de provincies tegen met daaronder de dierenartsen vermeld.
Nope, is hier niet zichtbaar. Ik heb een berichtje naar het beheer gestuurd.
Door tt-tjes
#3463379
Je gaat naar albums, tikt de provincie aan die je wil. Daarna op opmerkingen. Dan moeten ze naar boven komen.
Screenshot_20230925_202308_Facebook.jpg
Screenshot_20230925_202308_Facebook.jpg (262.92 KiB) 2347 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door doranto
#3463390
tt-tjes schreef: ma 25 sep 2023, 20:28 Je gaat naar albums, tikt de provincie aan die je wil. Daarna op opmerkingen. Dan moeten ze naar boven komen.

Screenshot_20230925_202308_Facebook.jpg
Gevonden! Dankjewel.
Door - pien -
#3463408
Albums kiezen onder het kopje Media toch?
Maar dan krijg ik alleen de vlag te zien en geen 'opmerkingen'
Erg lastig zo :-\
Gebruikersavatar
Door doranto
#3463409
- pien - schreef: di 26 sep 2023, 11:41 Albums kiezen onder het kopje Media toch?
Maar dan krijg ik alleen de vlag te zien en geen 'opmerkingen'
Erg lastig zo :-\
Dat klopt, dat kreeg ik ook. Maar kennelijk moet je dan (als je de provincie die je wilt hebt aangeklikt) rechts op het kleine ballonnetje dat naast de likes staat (er staat een getal bij) klikken. Je ziet dan de berichten die leden hebben geplaatst met het adres van de da.
Ik vind het ook behoorlijk onduidelijk, want je moet verschillende keren klikken om álle opmerkingen te kunnen zien.
Bovendien kun je niet op plaatsnaam zoeken en staat het niet op alfabet. In mijn geval (noord-brabant) zou ik dan dus 154 berichten bij langs moeten gaan.
Door yazzie
#3463426
Als in al die 154 berichten dan een zelfstandig werkend dierenarts wordt benoemd lijkt mij dat wel hoopvol, toch? Of lees ik dat verkeerd?

Misschien een idee om hier in de bieb ook een dergelijk topic te openen van zelfstandig werkende dierenartsen? Ik ben ook weg bij de dependances van Anicura en heel bewust gekozen voor een zelfstandig werkend dierenarts die ook buiten reguliere openingstijden spoeddiensten biedt (Maurice Kuyten).

Ik wist al het eea over de praktijken van Evidensia & Anicura maar van het artikel in NRC werd ik ook wel weer even stil...

Mijn huidige roedel is nog verzekeringsloos (wel eigen spaarpot) maar dat gaat wel veranderen. Univé spreekt mij ook aan. Ik zou voor twee grote honden 78 euri kwijt zijn voor een verzekerd bedrag van € 5000,- en 80% vergoeding. Wat ik lees is ook hd/ed verzekerd. Het lijkt dat de meest voorkomende en dure onderzoeken/behandelingen/meds verzekerd zijn. Alternatieve zorg zit er niet bij en komt dan voor eigen rekening. Met name osteopathie heb ik heel goede ervaringen mee. Maar goed, dat vind ik te overzien. Onderzoeken lijken ruim gedekt te worden en dat is voor mij een pre na een onderzoeksdagje in Utrecht ad ruim € 1800,- in oktober 2018. Was mijn vorige herder en ja, die was verzekerd toen nog bij Reaal Dier & Zorg. Rekening ging destijds nog rechtstreeks naar de verzekeraar en achteraf alleen de eigen bijdrage voldaan. Maar dat gebeurt bij geen enkele verzekeraar mee hé?
Door - pien -
#3463437
doranto schreef: di 26 sep 2023, 11:44 Dat klopt, dat kreeg ik ook. Maar kennelijk moet je dan (als je de provincie die je wilt hebt aangeklikt) rechts op het kleine ballonnetje dat naast de likes staat (er staat een getal bij) klikken. Je ziet dan de berichten die leden hebben geplaatst met het adres van de da.
Ik vind het ook behoorlijk onduidelijk, want je moet verschillende keren klikken om álle opmerkingen te kunnen zien.
Bovendien kun je niet op plaatsnaam zoeken en staat het niet op alfabet. In mijn geval (noord-brabant) zou ik dan dus 154 berichten bij langs moeten gaan.
Aha. Dus 'opmerkingen' staat er niet maar dat is dat ballonnetje. Moet je maar net weten, ik zocht specifiek naar 'opmerkingen' :g:
Dankjewel! Ik zit al bij een zelfstandige da maar was wel benieuwd!
Gebruikersavatar
Door pike
#3464339
Daar gaan we weer ::) Ik was eigenlijk van plan Ties bij Univé te verzekeren. Wachttijd 1 maand. Nu kan ik een maand gratis Figo (voorheen Petplan) krijgen. Geen wachttijd dus. Zou ik nu beide af kunnen sluiten? En daarmee de wachttijd omzeilen? Of is zoiets misschien verboden???
Door Hanny
#3464343
Als Figo echt gratis is, dan gewoon afsluiten en je niet bezig houden met wat je later van plan bent.
Wat niet weet, wat niet deert.
Hanny
Gebruikersavatar
Door pike
#3464346
:biggrin2: ze hebben vast geen centraal registratiesysteem
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3464348
pike schreef: ma 23 okt 2023, 13:49 Daar gaan we weer ::) Ik was eigenlijk van plan Ties bij Univé te verzekeren. Wachttijd 1 maand. Nu kan ik een maand gratis Figo (voorheen Petplan) krijgen. Geen wachttijd dus. Zou ik nu beide af kunnen sluiten? En daarmee de wachttijd omzeilen? Of is zoiets misschien verboden???
Ik heb even op Figo gekeken, omdat ik verbaasd was dat PetPlan Figo is geworden (dat kan ik overigens niet terugvinden) en toen zag ik dit
Voor ziektes en aandoeningen geldt een wachttijd van 30 dagen. Heeft er een (aantoonbaar) ongeval plaatsgevonden? Dan vergoeden wij al na 48 uur. 
Dan omzeil je de wachttijd dus niet. Ik zou het risico dan zeker niet nemen om beide verzekeringen af te sluiten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door