Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3454930
Dat we niet lang zonder tweede hond bleven, dat was al wel snel duidelijk.
Het gat wat Xavi achterlaat is zo groot, je kunt alleen proberen dat een beetje op te vullen. Vos mist ook écht haar rots in de branding en haar maatje. Hopelijk kan Muis dat gat tzt ook weer voor haar vullen . Ze is nu zo bangig en wat verloren, dat is echt sneu.

Ik heb al vaak gedacht aan een Whippet. Eigenlijk een soort mini én light versie van onze lieve Xavi.
Maar een makkelijke variant zegmaar. :biggrin2:

Zodoende stuiten we op een nestje pups en ziehier..
Dit is Muis!! 🥰😍
Nu nog eeeven een heel ongeduldig weekje wachten. ::)
IMG-20221216-WA0017.jpg
IMG-20221216-WA0017.jpg (467.52 KiB) 1218 keer bekeken
IMG-20221223-WA0045.jpg
IMG-20221223-WA0045.jpg (169.04 KiB) 1218 keer bekeken
IMG-20221223-WA0044.jpg
IMG-20221223-WA0044.jpg (159.54 KiB) 1218 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Hylos op do 23 feb 2023, 11:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3454941
Hoi Muis! Welkom! Je gaat met je spitse kontje in de boter vallen kerel!

Je hebt grote schoenen te vullen als opvolger van Xavi. Maar als hij jou wat van zijn kattekwaad in je oortjes fluistert, wordt het leven een groot feest :-*
Door Lizzy
#3454942
Ohww wat een leukerd :smitten:

Heel veel geluk met Muis! Ze zijn zo leuk, Whippets!

Voordat Sjoerd bij ons kwam stonden wij op de wachtlijst voor een Whippet reu. Helaas werd er geen reu voor ons geboren. Was er wel een reu geboren: zou Sjoerd nu ergens anders wonen en hadden wij een Whippet gehad!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3454954
Dank allemaal, we zijn al helemaal gek op Muiske. :D
Dat wachten duurt inmiddels al 2 en een halve week.
Een week is zeker te doen maar het mag van mij wel alvast volgende week zijn. ::)
Kaela schreef: za 24 dec 2022, 08:39 Hoi Muis! Welkom! Je gaat met je spitse kontje in de boter vallen kerel!

Je hebt grote schoenen te vullen als opvolger van Xavi. Maar als hij jou wat van zijn kattekwaad in je oortjes fluistert, wordt het leven een groot feest :-*
Wat lief :-*
Zeker grote schoenen..... maar die hoeft Muis gelukkig ook niet helemaal op te vullen! De helft is wel heftig genoeg hoor. ;D
Kattekwaad is meer dan welkom en hopelijk vliegt ie in de zomer net zo lekker door de tuin als Xavi dat altijd deed :smitten:
Lizzy schreef:Ohww wat een leukerd :smitten:

Heel veel geluk met Muis! Ze zijn zo leuk, Whippets!

Voordat Sjoerd bij ons kwam stonden wij op de wachtlijst voor een Whippet reu. Helaas werd er geen reu voor ons geboren. Was er wel een reu geboren: zou Sjoerd nu ergens anders wonen en hadden wij een Whippet gehad!
Ooh, echt! Wat grappig. Sjoerd is wel een beetje een andere hond. :biggrin2:
Ik keek ook wel even op toen ik Muis zijn ouders zag. Als je dan een 35 kilo Stafford bent gewend.. tsjonge, dan zijn het wel héle tere slanke diertjes. ;D
Maar ooh wat zijn ze líef! Heerlijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door