Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3455233
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! :D

Dit gaat voor ons (99% zeker) een heel gaaf jaar worden, we hebben er al helemaal zin in.
Wanneer het 100% zeker is horen jullie het meteen hoor, nog even geduld a.u.b. :biggrin2:

Veel liefde en geluk en gezondheid voor jullie en alle beestjes :-*
Door Lizzy
#3455234
Zo dan, je maakt me wel gelijk heel nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve mensen, een heel gelukkig nieuwjaar!!! Ik hoop dat al jullie dromen uit mogen komen :-* !
Door Anne in Zweden
#3455258
Kim_S schreef: zo 01 jan 2023, 01:06 Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!! :D

Dit gaat voor ons (99% zeker) een heel gaaf jaar worden, we hebben er al helemaal zin in.
Wanneer het 100% zeker is horen jullie het meteen hoor, nog even geduld a.u.b. :biggrin2:

Veel liefde en geluk en gezondheid voor jullie en alle beestjes :-*
De kroon staat gunstig tov de euro. Zullen we de barbecue alvast aangooien? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3455266
Anne in Zweden schreef: zo 01 jan 2023, 12:58 De kroon staat gunstig tov de euro. Zullen we de barbecue alvast aangooien? :biggrin2:
Een barbecue in het Zweedse is "hard to resist" natuurlijk :biggrin2:
Jullie ook nog even geduld ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3455275
Foar eltsenien in allemachtich prachtich 2023, fol van leafde, sûnens en moaie dingen.

En ook de vertaling:
Voor iedereen een allemachtig prachtig 2023, vol van liefde, gezondheid en mooie dingen.

Zie je wel? Fries is zo moeilijk nog niet ;D
Door Siberienne
#3455292
Ronald schreef: zo 01 jan 2023, 17:52 Foar eltsenien in allemachtich prachtich 2023, fol van leafde, sûnens en moaie dingen.

En ook de vertaling:
Voor iedereen een allemachtig prachtig 2023, vol van liefde, gezondheid en mooie dingen.

Zie je wel? Fries is zo moeilijk nog niet ;D
Ønsker alle en kjempeflott 2023, full av kjærlighet, sunnhet og vakre ting.

((( kun je vast oefenen )))
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3455293
Ondanks een verkeerde start voor mij, wens ik jullie allemaal een heel goed, liefdevol, gezond 2023……

Voor mij misschien een verdrietige start… maar de puzzelstukjes vallen op zn plek en ik ga knallen dit jaar ……
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door