Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3452593
Het is alweer 6 weken geleden dat Doutze is geopereerd. Ze doet het goed, voelt zich al weer helemaal hersteld en loopt bijna altijd op 4 poten. (wat haar betreft kan ze ook prima weer stuiteren, op/af de bank springen en zo.. zo stom dat wij perse willen dat wij haar erop en eraf tillen.. pfff.. ze vindt zichzelf al een hele meid en dus kan ze dat best zelluf.. duss..)

De externe pen is lastig, ze wil niet van het verband afblijven en dus loopt ze in een heel creatief pak (behoorlijk voor joker) om haar van die poot af te laten blijven..
Elke dag moet het ontsmet en verband ververst wat ze vreselijk vindt. Maar gelukkig wel heel braaf toelaat.

Dinsdag controle. Duimen dat de poot dan dusdanig is hersteld dat die pen weg mag.
Dan kan dat stomme pak uit, en kunnen we weer verder met opbouwen.

Filmpje ter voorbereiding op haar controle, de arts wil haar graag op beeld zien lopen. En voor wie nieuwsgierig is, ook een foto van haar complete pak. Ter beoordeling van haar gangwerk had ik de grijze joggingsbroek maar uit gedaan. Die blauwe pijp ook afdoen is een heel gedoe dus die heb ik lekker laten zitten.
Ik heb een XS shirtje en S broekspijpen en die 2 hoor je dan met bandjes aan elkaar te bevestigen maar door het maatverschil past dat eigenlijk niet... Heel handig.

https://youtu.be/NwxW2UDfbHA

Karen
Bijlagen
20221112_155758.jpg
Mag dat stomme pak nu eindelijk uit?
20221112_155758.jpg (3.2 MiB) 575 keer bekeken
#3452651
Dank jullie wel.
Ben zelf ook echt meer dan tevreden. Ze liep zo slecht voor de operatie. Dit is al zoveel beter en ze voelt zich ook merkbaar beter.
Alleen die pen irriteert haar mateloos en het pak (met zeer plukrijpe vacht) jeukt ondertussen flink.

Dinsdag controle, dan hoop ik echt dat we van die buitenboord pen worden verlost. Dat verwacht ik eigenlijk wel, maar de rontgenfoto moet dat eerst uitwijzen.
Dan donderdag fysio en de dinsdag erop staat de trimmer op de planning. Dat is ondertussen ook hoognodig.

Karen
Door smulpaap
#3452656
Ik zag het met mijn dames ook al snel hoor . Ze liepen na een week Of vier al beter
En ja , die vacht . Dat gaat jeuken
Ik hoop echt dat ze straks verlost is van haar buitenboordmotor. :-*
En dat ze straks weer heerlijk hond kan zijn
#3452773
Vanmorgen mocht Doutze al vroeg naar Roden.

Dhr. Hopmans was meer dan tevreden. Gangwerk ziet er goed uit, ze loopt mooi recht en belast haar poot netjes.
Rofo was ook goed. Het grootste "gat" rondom het implantaat was nog niet 100% opgevuld maar het overgrote deel was keurig genezen en daar waar de zaagsnede was doorgescheurd is nu weer keurig dicht en gewoon genezen.

Dus mocht de buitenboord pen weg.
Pakje mag nu uit. Uiteraard moet ze nog een poosje rustig aan doen, maar we kunnen weer verder opbouwen en rustig aan een beetje verder lopen en met de fysio verder aan de slag.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3452774
Wat enorm fijn voor Doutze (en daarmee ook voor jullie) dat de buitenboordpen er inderdaad uit mocht! :D
Succes met Doutze nog enigzins rustig te houden voor de verdere genezing ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door