Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3451179
Ik vind net mijn siamees Wasabi dood op de keukenvloer. Gisteravond was hij nog gewoon normaal en nu vind ik hem gewoon dood terug. Hoe kan dat nou?

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3451180
Oh nee :o ! Ach gossie :'( . Hoe kan dat nou??? Ach jeetje, wat erg :'( . Heel veel sterkte met dit zo onverwachte verlies :'( :-*
Door smulpaap
#3451184
Ach . Wat verschrikkelijk :'( Dat verwacht je toch niet ? Wat zal je geschrokken zijn ...
Hartje misschien ? En buiten komen jou katjes toch niet ? Anders zou je nog aan vergiftiging kunnen denken

Sterkte meis :-* :'(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3451187
Oh Hana wat naar. Zo oud was hij toch nog helemaal niet, ik weer nog hoe je zijn naam ging verzinnen toen je hem kreeg.

Sterkte en een dikke knuffel voor jou.
Door hannabelgje
#3451188
Dank jullie wel. Het is zo moeilijk te bevatten dat hij er ineens niet meer is. Ze kwamen inderdaad niet los buiten en in de ren zijn ze sinds zaterdag niet geweest. Gisteravond was hij gewoon Zoë aan het klieren. Hij was haar grootste fan en liet haar nooit met rust. Ik heb hem nog weggestuurd zodat ze ongestoord kon eten. Zoë is ook van slag maar dat zal wel mijn schuld zijn denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Tibbies
#3451199
Wat verschrikkelijk verdrietig Heel veel sterkte, niet te bevatten zoiets.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Anne in Zweden
#3451201
O, wat verschrikkelijk lijkt me dat, en zo onwerkelijk! Daar hou je toch totaal geen rekening mee, dat er zoiets gebeurt? Heel veel sterkte met dit plotselinge verlies. :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door