Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3450856
We moeten morgen of overmorgen afscheid nemen van onze Lupi... Ze had de afgelopen tien dagen een heel dikke buik gekregen, en hoewel ze nog wel wilde eten en wandelen en ook goed poepte en plaste, was die buik duidelijk niet in orde. Vandaag kon ik eindelijk bij de da terecht, en de buik bleek vol met vocht te zitten. Ik wilde al in de auto stappen om naar een dierenziekenhuis 170 km verderop te rijden voor een operatie, toen uit de röntgenfoto's bleek dat haar longen vol tumoren zitten. :'(
Natuurlijk - je zult het altijd zien - zit meneer Anne in het buitenland momenteel voor zijn werk. Hij probeert morgen of overmorgen terug te komen naar Zweden zodat we samen afscheid kunnen nemen. Ik heb haar mee naar huis genomen voor nog een paar dagen en/of nachten knuffelen tot we erbij neervallen, maar het afscheid komt er onvermijdelijk aan.

Ik ben zo verdrietig, ze is nog maar 8,5 jaar jong. :'( :'( :'(
Door Lizzy
#3450857
Oh nee :'( :'( :'( :'(
Dit is echt vreselijk verdrietig :'( . Zoiets zie je toch gewoon niet aankomen bij zo'n jonge hond :'( . Ohww, wat vind ik het zielig voor jullie :bigarmhug:

Heel veel sterkte de komende dagen :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3450858
oo jeetje, dat is inderdaad nog te jong hiervoor :'(

Heel veel sterkte , hopelijk is meneer Anne ook snel weer thuis en kunnen jullie samen nog knuffelen en afscheid nemen
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3450867
Wat vreselijk verdrietig :'(
Ik duim dat jij en meneer Anne samen afscheid kunnen nemen. Vreselijk zo'n onverwachts doodsvonnis terwijl lupi nog jaren mee had moeten gaan
Gebruikersavatar
Door sam28
#3450870
Ooh nee wat verschrikkelijk :'( En helemaal dat meneer Anne dan in het buitenland zit! Ik hoop zo dat hij snel terug kan komen en jullie dit samen kunnen doen en niet apart. Voor jou verschrikkelijk maar voor hem ook.

Ontzettend veel sterkte! :'( :'(
Door Anne in Zweden
#3450874
Meneer Anne komt morgenavond, dus ik hoef het in elk geval niet alleen te doen. Betekent dat ik nog twee nachtjes met haar heb, in plaats van eentje.

Ik vind het extra moeilijk omdat Lupi nog best kwiek is en veel dingen wil. De buuf - haar lievelingsbuuf, die haar meteen in het hart sloot toen ze onze Loep leerde kennen en ik weet niet hoe vaak met haar heeft geapporteerd - kwam vanmiddag nog even langs, en Lupi stond net als de andere drie honden om haar heen te dansen voor snoepjes. Als er buiten iets te blaffen valt, doet Lupi gewoon mee. Dat maakt het zo onwerkelijk. Toen Scotch, Max en Laika gingen, waren ze echt op, dat kon je zien, ze gingen ineens hard achteruit en het was duidelijk dat het afscheid een zegen zou zijn. Maar met Lupi... Als ik af en toe naar haar kijk, denk ik: nah, die kan echt nog wel een paar jaar mee. Maar dan zie ik die buik (ze is in tien dagen 2 kilo aangekomen, ondanks dat ze minder at :-X ), en ik heb de röntgenfoto's gezien, en dan weet ik dat het eind er toch echt aankomt. :'(

Bedankt voor de lieve woorden allemaal. Ik dacht, nadat Laika in maart vorig jaar stierf, dat we nu toch wel een tijdje verschoond zouden blijven van verdriet, met vier relatief jonge honden. Man, wat is dit k*t...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door