Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3450876
Anne in Zweden schreef: di 11 okt 2022, 19:55 Meneer Anne komt morgenavond, dus ik hoef het in elk geval niet alleen te doen. Betekent dat ik nog twee nachtjes met haar heb, in plaats van eentje.

Ik vind het extra moeilijk omdat Lupi nog best kwiek is en veel dingen wil. De buuf - haar lievelingsbuuf, die haar meteen in het hart sloot toen ze onze Loep leerde kennen en ik weet niet hoe vaak met haar heeft geapporteerd - kwam vanmiddag nog even langs, en Lupi stond net als de andere drie honden om haar heen te dansen voor snoepjes. Als er buiten iets te blaffen valt, doet Lupi gewoon mee. Dat maakt het zo onwerkelijk. Toen Scotch, Max en Laika gingen, waren ze echt op, dat kon je zien, ze gingen ineens hard achteruit en het was duidelijk dat het afscheid een zegen zou zijn. Maar met Lupi... Als ik af en toe naar haar kijk, denk ik: nah, die kan echt nog wel een paar jaar mee. Maar dan zie ik die buik (ze is in tien dagen 2 kilo aangekomen, ondanks dat ze minder at :-X ), en ik heb de röntgenfoto's gezien, en dan weet ik dat het eind er toch echt aankomt. :'(

Bedankt voor de lieve woorden allemaal. Ik dacht, nadat Laika in maart vorig jaar stierf, dat we nu toch wel een tijdje verschoond zouden blijven van verdriet, met vier relatief jonge honden. Man, wat is dit k*t...
Verdorie ja, dit ga je alleen maar doen om haar iets heel naars te besparen. Niet omdat ze 'op' is. Dat maakt het zooo moeilijk.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3450881
Oooooooh neeeeeeee :'( :'( :'(

Gatverdegatver wat vind ik dit verschrikkelijk... Die lieve leuke altijd apporterende gekke sjezende en weer apporterende knuffel Lupi... Zo fit nog afgelopen zomer, wat ontzettend K met peren dit... :(

Fijn dat meneer Anne naar huis komt, en je dit niet alleen hoeft te doen. Ook fijn dat haar lievelingsbuuf nog langs is geweest met lekkers.

Wil je Lupidepupi nog een extra dikke knuffel geven van ons en de meiden, en een lik van Atz? Wij gaan haar ook echt missen :'(

We denken aan jullie :-* :'( :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3450882
Ach nee Anne, wat een vreselijk ruk nieuws, wat ontzettend verdrietig dit. Veel te jong nog, jullie lieve Lupi.
En ja die beslissing maak je nu alleen om haar heel veel pijn te besparen, wat vind ik dit vreselijk voor jullie.
Een hele dikke knuffel van mij, ik denk aan jullie.
Gebruikersavatar
Door pike
#3450888
Oh Anne wat een vreselijk en verdrietig bericht. Te jong nog om al zo ziek te zijn :'( :'( Wat zal het moeilijk zijn Lupi te laten gaan nu ze ogenschijnlijk nog zo vol leven is. Gelukkig kan mijnheer Anne erbij zijn, ik wens jullie veel sterkte de komende dagen. :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door