Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3446808
Bobbie is vandaag jarig, hij is 4 geworden!
Hij is zo'n heerlijk mannetje, echt zo gegroeid en een echte knuffel kont. Hij is zo stabiel geworden.
Wat zijn we dankbaar dat hij in ons leven is gekomen. :-* :-*

Hij heeft tegenwoordig de nieuwe gewoonte om na zijn eten 's avonds bij me te komen liggen en dan valt hij zo heerlijk in slaap bovenop mijn buik/borst. :-*
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3446837
Bedankt allemaal!!

Ja Bobbie heeft een heel lief koppie, maar kan ook enorm ondeugend kijken. Hij is ook echt enorm slim. Lijkt soms zelfs wel te begrijpen wat ik zeg.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3446839
Charlie Angel schreef: zo 10 jul 2022, 12:17 Bedankt allemaal!! AfbeeldingAfbeelding

Ja Bobbie heeft een heel lief koppie, maar kan ook enorm ondeugend kijken. Hij is ook echt enorm slim. Lijkt soms zelfs wel te begrijpen wat ik zeg.
Dat lijkt niet maar IS waarschijnlijk ook zo. Honden begrijpen/verstaan veel meer dan men vaak denkt :) .
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3446868
Doranto schreef: Dat lijkt niet maar IS waarschijnlijk ook zo. Honden begrijpen/verstaan veel meer dan men vaak denkt :) .
Heb je ook gelijk in hoor. En het gaat niet eens om woorden als bos of strand, dat zou ik nog logisch vinden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door