Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3442204
Blijft hij nou ook beter van de stokken af?
Ik moet ergens zo'n nachtkastje-ding hebben liggen... ff zoeken waar ook al weer gelaten. Mijn dames vonden het niet zo boeiend.
Maar Skye heeft de hele wandeling iets in haar bek, en dan liefst iets van kunststof, takjes, zakdoekjes eet ze gewoon op als het ff kan.. :idiot2:
Ze hakselt het liefst de hele wandeling door takjes en alles wat er voorhanden komt...

Zal eens kijken of ik haar ook iets te sjouwen kan geven.

Karen
#3442205
Kromfohrlanders schreef: zo 20 mar 2022, 11:38 Blijft hij nou ook beter van de stokken af?
Ik moet ergens zo'n nachtkastje-ding hebben liggen... ff zoeken waar ook al weer gelaten. Mijn dames vonden het niet zo boeiend.
Maar Skye heeft de hele wandeling iets in haar bek, en dan liefst iets van kunststof, takjes, zakdoekjes eet ze gewoon op als het ff kan.. :idiot2:
Ze hakselt het liefst de hele wandeling door takjes en alles wat er voorhanden komt...

Zal eens kijken of ik haar ook iets te sjouwen kan geven.

Karen
:-X Hier ook zo een.... Wij hebben uiteindelijke dit als oplossing.
Trixie-muilkorf-1-shop.jpg
Trixie-muilkorf-1-shop.jpg (346.74 KiB) 451 keer bekeken
Ze vindt het niet leuk, maar is er wel goed aan gewend. Bij haar is het met tijden echt extreem en als ze dan af en toe haar netje om krijgt, gaat het weer tijdelijk wat beter. Het zit heel losjes zodat ze haar mond best ver open kan, dus hinder heeft ze er niet van, behalve dan dat ze niets kan eten, alleen drinken.
#3442208
Doranto schreef: zo 20 mar 2022, 11:46 :-X Hier ook zo een.... Wij hebben uiteindelijke dit als oplossing.
Trixie-muilkorf-1-shop.jpg
Ze vindt het niet leuk, maar is er wel goed aan gewend. Bij haar is het met tijden echt extreem en als ze dan af en toe haar netje om krijgt, gaat het weer tijdelijk wat beter. Het zit heel losjes zodat ze haar mond best ver open kan, dus hinder heeft ze er niet van, behalve dan dat ze niets kan eten, alleen drinken.
Soms voor eigen best wil
Hier paarden poep favoriet bah
#3442213
Doranto schreef: zo 20 mar 2022, 11:46 :-X Hier ook zo een.... Wij hebben uiteindelijke dit als oplossing.
Trixie-muilkorf-1-shop.jpg
Ze vindt het niet leuk, maar is er wel goed aan gewend. Bij haar is het met tijden echt extreem en als ze dan af en toe haar netje om krijgt, gaat het weer tijdelijk wat beter. Het zit heel losjes zodat ze haar mond best ver open kan, dus hinder heeft ze er niet van, behalve dan dat ze niets kan eten, alleen drinken.
Ik heb het wel in gedachten idd. Hoop toch dat ze ermee ophoudt uiteindelijk dus als ik geen andere oplossingen vindt dan ga ik daar mee bezig.

Karen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door