Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door essie74
#3441686
Hoi allemaal,

Lange tijd afwezig geweest, na het overlijden van onze 2 Rhodesians ( jesse en maartje van de noorderheide) was ik onder de radar gedoken.

Kon het na het lange verzorgen en de vele zorgen niet opbrengen weer aan een hond te beginnen.
Het plezier in het hebben van een hond werd flink overschaduwd door het gemis en de jarenlange verzorgings inzet van mijn kant.

Maar met een kleine bijna 10 jarige pre puber, ging het voorstellen van een huisdier natuurlijk in de richting van een hond.
Dus hebben we als gezin besloten weer te gaan voor een maatje en hoe.

We vonden via via een aanbeveling voor een nestje wat qua ras echt bij ons gezin zou passen.
En zo kwam Fritz als goofy van de malushoeve in ons leven.

Fritz is een chesky fousek pup van nu 19 weken. En voor de fokker de eerste rauw gevoerde pup.
Fritz is een huishond en jachthond.
En eerlijk is eerlijk we hebben veel plezier met elkaar en wat een gehoorzame lieverd is het.

We wonen aan de Vinex zijde van Utrecht met ons drieeen.
Bijlagen
fritz.jpg
fritz.jpg (1.68 MiB) 1164 keer bekeken
Door Lizzy
#3441711
essie74 schreef: do 10 mar 2022, 17:04 Hoi allemaal,

Lange tijd afwezig geweest, na het overlijden van onze 2 Rhodesians ( jesse en maartje van de noorderheide) was ik onder de radar gedoken.

Kon het na het lange verzorgen en de vele zorgen niet opbrengen weer aan een hond te beginnen.
Het plezier in het hebben van een hond werd flink overschaduwd door het gemis en de jarenlange verzorgings inzet van mijn kant.

Maar met een kleine bijna 10 jarige pre puber, ging het voorstellen van een huisdier natuurlijk in de richting van een hond.
Dus hebben we als gezin besloten weer te gaan voor een maatje en hoe.

We vonden via via een aanbeveling voor een nestje wat qua ras echt bij ons gezin zou passen.
En zo kwam Fritz als goofy van de malushoeve in ons leven.

Fritz is een chesky fousek pup van nu 19 weken. En voor de fokker de eerste rauw gevoerde pup.
Fritz is een huishond en jachthond.
En eerlijk is eerlijk we hebben veel plezier met elkaar en wat een gehoorzame lieverd is het.

We wonen aan de Vinex zijde van Utrecht met ons drieeen.
Heeeee hoi! Welkom terug he!
Wat een ontzettende leukerd, Fritz! En wat een leuke naam :biggrin2: (een van mijn spikkels heet Fritzi).
Heel veel plezier met elkaar (dat gaat wel lukken!) :-*
Gebruikersavatar
Door essie74
#3441721
Lizzy schreef: vr 11 mar 2022, 08:40 Heeeee hoi! Welkom terug he!
Wat een ontzettende leukerd, Fritz! En wat een leuke naam :biggrin2: (een van mijn spikkels heet Fritzi).
Heel veel plezier met elkaar (dat gaat wel lukken!) :-*
Dat fritzi heb ik dus nu ook steeds .... ik weet het nog van jou destijds hihi.
We doen ons best om het leuk te houden hahahah maar tot nu toe na 11 weken geen klachten
Gebruikersavatar
Door essie74
#3441723
Ronald schreef: vr 11 mar 2022, 09:45 Welkom terug!

Wat een plaatje zeg! En wat een sprekende ogen!
ja Ronald , die ogen vertellen het ons wel! hahahha.
Voor ons totaal nieuwe materie qua jacht training en qua ras.

Als je twee van die niet baas gerichte honden gewend bent, kom je nu best in een andere wereld terecht met een zeer baas gerichte hond..
Maar erg leuk en leergierige pup.
We genieten er echt van!
Door Anne in Zweden
#3441985
Ik dacht, ik wacht even met reageren tot de rest van de foto's geplaatst is, maar goed. ::) :biggrin2:

Leuk dat je weer terug bent! En Fritz ziet eruit alsof hij weet wat hij waard is. Mooi mannetje! Veel plezier met elkaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door