Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3441501
Nog even een fototopic van mijn prachtig reuze vriendje, wat zou ik toch graag de tijd willen terug draaien en hem nog een keertje knuffelen

Kan eigenlijk helemaal niet om maar enkele foto's uit te zoeken ::)




Een heel bijzonder hondje welke me van pups af aan heeft geholpen, door moeilijke tijden, tot op het laatst, want ook de laatste jaren waren niet van :-X .
Hij kon altijd een fantastische fizzle about doen, niet alleen bij eigen stress maar ook bij de onze , en als het niet werkte dan deed ie het wel op schoot :biggrin2: En daarna legde hij die reuze kop op je borst of schouder en bleef ie lekker liggen.
We hadden uiteindelijk een heel speciale band met elkaar. Maar ook dan had ie ook nog ruimte voor een mooie band met ml.












Hij was altijd een blij ei, onze blije apekop. Altijd vrolijk om iets mee te komen doen. Altijd een lachebek.
Maar wel he, hij had zijn grenzen, hij kon heel goed met zijn ogen draaien, of de evil eye geven ;D Ook weer een van zijn bijnamen: F-U Fozzy. Als ie iets niet wilde was dat ook duidelijk , hij communiceerde heel duidelijk.
Zo weet ik nog dat ooit bij een BH (zoiets als VZH) training de ouderwetse trainer zei, je moet tegenover de hond gaan staan (dominant) en dan heel diep schreeuwen "platz" en dan gaan ze wel vanzelf liggen. Ze deed het wel even voor . Fozzy kijkt haar aan, diep in de ogen, en likt vervolgens haar hele gezicht af :biggrin2: Zoiets van niet zo doen joh. Hilarisch was dat, zelfs de trainer ontdooide helemaal :P (gaan liggen zo heeft ie niet gedaan he )
Alles moest met wederzijds respect bij hem , zoals het ook hoort!









Voor waterwerk hadden we ook bedacht toen ie liever geen touw vastpakte om een boei te gaan werpen met een touw eraan vast, dan moest ie wel het touw vastpakken ..... ::) (Toen Oli er was zagen we ook dat je Oli's hele hoofd in zijn bek kon nemen dus ::) )

#fail, leuk bedacht, meneer had wel een fantastisch nieuw speeltje



Zijn manier van aan de deur kloppen was ook heel apart, hij ging voor de achterdeur staan en schudde op een of andere manier zijn oren afwisselend tegen de deur. We wisten altijd dat dan hij degene was die naar binnen wilde. Duurde dat te lang dan zag je zo een oog tegen de ruit aangeduwd ;D

En niet vergeten zijn circusbeer zit (of stokstaartje)



Op een of andere manier kom ik er nu geen foto van tegen, maar die hebben wij wel, slapen bijna altijd wijdbeens op de rug, de kroonjuwelen luchtend (en het was een grote beer ;) :biggrin2: )


En ondanks dat we nog 2 honden hebben (zelfs 1 puber) is het vrij rustig in huis. Blijkbaar was hij degene met de meest uitbundige begroetingen met het meest aan komen rennen als er actie was etc.

En als je niet zo veel meer kunt lopen kun je nog altijd prima in de modder spelen:





Kan nog wel eeuwig door blijven gaan zoveel fantastische foto's en filmpjes , wordt alleen wel een heel lang topic
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3441508
Echt genieten om door al deze foto's in dit topic te gaan. Wat een prachtige waardevolle foto's heb je van jullie lieve Fozzy waarbij ik de humor in de foto's met de bijschriften heel duidelijk terug zie :biggrin2:

Zeker bij die met de trainer die het wel even voordoet en dan doodleuk het gezicht aflebberen, ik zie het zo voor mij ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3441510
Prachtige foto’s van jullie lieve Fozzy!!!! En met je teksten krijg ik meteen het beeld erbij ;D …. Nogmaals, heel veel sterkte! :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3441525
Wat een prachtige foto's van jullie mooie lieve beer. Fozzelwozzel, wat een portret zeg. ;D

Het gemis is groot, maar wat een prachtige herinneringen.

Heel veel sterkte voor jullie. Op een gegeven moment gaat het slijten. Een soort van. Een beetje dan. :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#3441537
ahhh jaaa...... wat een leuk dier was dat! Een rijkdom om in je leven gehad te hebben, en een gruwelijk gemis nu het over is....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3441552
Wat een mooie herinnering zo aan jullie liefste Fozzy.

Hij was een prachtige hond, in elk opzicht! Een beer die volop genoot van het leven. Ik snap heel goed dat het gewoon nog heel moeilijk is om deze foto's te bekijken, maar wat een prachtige herinneringen hebben jullie aan en met deze lieve beer.
Ik snap ook heel goed wat je bedoeld met jouw steun, dat had ik met Charlie.

Nogmaals heel veel sterkte met de leegte die hij achter laat, neem alle tijd van de wereld en ik hoop oprecht dat je op een gegeven moment kan genieten van de mooie herinneringen. :-*
Door Tibbies
#3441569
Wat een mooie fotoreportage van jullie Fozzelwozzeltje.
Wat een gemis zal het zijn ondanks de andere 2 beren.

Heel veel sterkte om dit een plaats te geven.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3441588
Ach...
Wat een mooi, liefdevol verhaal begeleidt met heerlijke foto's.
Het maakt de pijn allemaal niet minder en ooit, op een dag kun je er minder verdrietig naar kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door