Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3440079
Wat ben ik toch blij met dit forum en dat ik al heel lang lid mag zijn ;)
Heb zoveel al geleerd hier en leer nog steeds.
Zeg ook steeds tegen mensen als ze tegen problemen aan lopen : kijk en vraag op Barfplaats.

Grote dikke pluim voor alle mensen die hier op zitten :-*
Door Djeena
#3440086
Ik ook! Ik heb heel veel hulp gehad in 2009 toen mijn hondje ziek werd. Nu heb ik geen hondje, maar pas wel op dus alles wat ik over voeding lees is interessant. Laatst ook weer geholpen met de booster. Vind het heel fijn hier.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3440195
Lachen, huilen, mopperen, schelden, lief zijn, aardig zijn, helpen, steunen... Maar vooral elkaar in je waarde laten. Je hoeft het niet altijd met iedereen eens te zijn, maar dit forum laat zien dat je dat op een respectvolle manier aan elkaar duidelijk kunt maken. En mocht dat een keertje wat minder lukken, dan is er altijd wel een helpende hand om je te steunen.

Ik houd van BP!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3440197
Wat leuk om dit bericht aangemaakt te hebben Kiara! :)
Ik ben het ook helemaal met jou, en alle voorgaande reacties eens.

Allemaal lieve, behulpzame mensen.
Helemaal toppie!! :nl:
Door smulpaap
#3440199
Ik sluit me hier graag bij aan
Ik ben sinds 2010 lid
Alles kan en mag hier (besproken worden )
En er is respect , dat zie je op menig online platform weleens anders
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3440214
BP: waar mensen die je nooit in het echt gezien hebt, echte vrienden kunnen zijn. Wonderlijk vind ik dat nog steeds.

Ik heb het idee dat ik de meeste mensen hier "ken", wat ik normaalgesproken nooit heb bij mensen op een forum. En de mensen die ik in de loop der tijd wèl in het echt heb leren kennen, zijn stuk voor stuk schatten van mensen. We helpen elkaar, steunen elkaar, èn we hebben de grootste lol met elkaar.

Wat een prachtige plek, ik kan me geen wereld voorstellen zonder BP :-*
Gebruikersavatar
Door Ina
#3440219
Het is inderdaad een bijzonder platform, zoals Ronald al zo mooi schreef "Lachen, huilen, mopperen, schelden, lief zijn, aardig zijn, helpen, steunen... Maar vooral elkaar in je waarde laten" ..... dat is wat mij altijd weer opvalt en waar ik vrolijk van word.

Een heerlijke bak vol met kennis en altijd iemand die je tip/advies of duwtje in de goede richting kan en wil geven ..... heel bijzonder :)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440233
Ronald schreef: di 15 feb 2022, 21:18 Lachen, huilen, mopperen, schelden, lief zijn, aardig zijn, helpen, steunen... Maar vooral elkaar in je waarde laten. Je hoeft het niet altijd met iedereen eens te zijn, maar dit forum laat zien dat je dat op een respectvolle manier aan elkaar duidelijk kunt maken. En mocht dat een keertje wat minder lukken, dan is er altijd wel een helpende hand om je te steunen.

Ik houd van BP!
Zeker waar en daar zijn er niet veel van!!!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440234
Border Bandit schreef: di 15 feb 2022, 21:58 Wat leuk om dit bericht aangemaakt te hebben Kiara! :)
Ik ben het ook helemaal met jou, en alle voorgaande reacties eens.

Allemaal lieve, behulpzame mensen.
Helemaal toppie!! :nl:
Dat verdient dit forum en zeer zeker Lizzy die met paar andere ( ben wat slecht in name onthouden sorry) tot een prachtig forum houden al vele jaren
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440235
smulpaap schreef: di 15 feb 2022, 22:04 Ik sluit me hier graag bij aan
Ik ben sinds 2010 lid
Alles kan en mag hier (besproken worden )
En er is respect , dat zie je op menig online platform weleens anders
Dat bedoel ik
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440236
Kim_S schreef: di 15 feb 2022, 22:40 BP: waar mensen die je nooit in het echt gezien hebt, echte vrienden kunnen zijn. Wonderlijk vind ik dat nog steeds.

Ik heb het idee dat ik de meeste mensen hier "ken", wat ik normaalgesproken nooit heb bij mensen op een forum. En de mensen die ik in de loop der tijd wèl in het echt heb leren kennen, zijn stuk voor stuk schatten van mensen. We helpen elkaar, steunen elkaar, èn we hebben de grootste lol met elkaar.

Wat een prachtige plek, ik kan me geen wereld voorstellen zonder BP :-*
Dat heb ik ook ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door