Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ina
#3440187
Doranto schreef: di 15 feb 2022, 20:26 Ook al zo'n lief koppie :smitten:
Die oudjes hebben iets onweerstaanbaars :-*

Ja echt hé.....ik vind dat zo onwijs gaaf, van die ouwe wijze, grijze koppies.....heerlijk :smitten:
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440190
rosmin schreef: di 15 feb 2022, 19:56 Wat zit hij nog goed in zijn vacht en kleur,
en die mooie grijze wenkbrauwen staan hem goed.

Bij Roxy is het meeste zwart nu wit/grijs geworden.
Prachtig toch :-*
Door smulpaap
#3440222
kiara schreef: di 15 feb 2022, 20:48 Vraag mij nu af wie de oudste is van Barfplaats honden ????
Volgens mij jouw lieverd . Geweldig hoorzo'n hoge leeftijd :-*
Door smulpaap
#3440223
Oh ja , mijn allereerste eigen hondje is 18 jaar en drie maanden geworden
Een bastaard hondje uit het asiel , Sproet heette ie . Nooit iets gemankeerd , en op een ochtend vond ik hem , dood in zn mandje
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440231
smulpaap schreef: wo 16 feb 2022, 03:16 Oh ja , mijn allereerste eigen hondje is 18 jaar en drie maanden geworden
Een bastaard hondje uit het asiel , Sproet heette ie . Nooit iets gemankeerd , en op een ochtend vond ik hem , dood in zn mandje
Was je toen ook al op Barfplaats?
Wauw wat prachtige leeftijd
Daar ben ik ook bang voor dat ik hem dood vind in ze mandje, kijk ook paar keer per dag als hij slaapt of hij nog ademt.
Maar is voor de hond denk ik wel mooie dood in ze slaap.
Heb bij Bandit wel pas een apk laten doen, alles is nog oké
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440246
Lizzy schreef: za 12 feb 2022, 08:27 Ohww wat een aandoenlijke bekkies :smitten:

Ik heb ook geen senioren. De oudste is Biscuit en die wordt volgende week pas 12 :)

En zonder te dollen merk ik wel dat ze een dagje ouder wordt. Ze had last van haar schouder en haar rug, daarvoor zijn we naar de osteopaat geweest. Sindsdien gaat het behoorlijk goed met haar hoewel haar schouder nog niet 100% is (volgende week weer een behandeling, we zitten nu om de week). Maar haar rug doet het weer goed. Verder speelt ze nog iedere dag met Sjoerd, loopt ze elke dag minimaal 1 uur mee en slaapt ze ook niet meer ofzo.
Jeetje Biscuit alweer 12
Had zei toen niet pupjes die je volledig op vers voerde ( opgroeide)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440247
rosmin schreef: vr 11 feb 2022, 18:56 Rox is inmiddels 14+ jaar,
eigenlijk zeggen we dat is ze tenminste, want precies weten we het niet.
Ze is nu bijna 7 jaar bij ons , en het voelt alsof ze er al veeeel langer is.

Voor haar 14 + is ze nog redelijk actief, ondanks dat haar rug pijn geeft en haar achterhand niet meer zo stabiel is, wil ze het liefst rennen, alleen lukt dat maar voor korte tijd. Daarna is lekker snuffelen ook een groot plezier.
Vorig jaar is er mastceltumor weggehaald, helaas met minder goede prognose en er komen nu opnieuw bultjes bij.We hebben de pijnstilling opgevoerd en proberen haar zo pijnvrij mogelijk te laten genieten tot wanneer het niet meer kan.
Iedere dag een rit in de bakfiets, lekker eten, snuffelmat, slaapkusen voor de kachel en vaak even kijken of wij er nog zijn.


Hoe gaat het met jullie senioren?
Wat een geweldige oplossing die fiets kar
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440249
hannabelgje schreef: vr 11 feb 2022, 22:20 Hier hoop ik dat mutsie volgende maand 13 wordt. Ze doet het nog best aardig eigenlijk. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Lekker smoeltje :-*
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440260
Kaio schreef: za 12 feb 2022, 09:03 Oh wat een leuk topic. En wat hebben ze allemaal leuke vertederende bekkies. Dat kunnen ze goed die senioren :smitten:

Onze opa , 10,5 jaar:
20220205_123538.jpg20220205_123548.jpg20220205_123441.jpg

Deze opa gaat binnenkort geopereerd worden, we hopen maar het beste ervan.
Van het roesje van de scopie had ie weinig last. Hopelijk van de operatie ook. En vooral dat deze goed gaat want deze is niet zonder risico. Maar goed andere keuze is er niet.
Hij geniet nog zo graag, dus we gaan het proberen.
O een newfoundlander :D
Ook een keer te logeren gehad zo lieverds
Hopelijk komt de operatie goed 🙏
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440261
smulpaap schreef: wo 16 feb 2022, 03:11 Volgens mij jouw lieverd . Geweldig hoorzo'n hoge leeftijd :-*
Zou het?
Misschien kunnen we hier een lijstje maken van volgorde wie de oudste is???
Door Anne in Zweden
#3440285
Volgens mij is de oudste hond ooit op BP ene Mientje geweest (weet niet meer van wie, Decibels/Marijke misschien? Was een teckel, geloof ik), die is dik 19 geworden.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3440291
Anne in Zweden schreef: wo 16 feb 2022, 12:33 Volgens mij is de oudste hond ooit op BP ene Mientje geweest (weet niet meer van wie, Decibels/Marijke misschien? Was een teckel, geloof ik), die is dik 19 geworden.
O echt
Mijn dochter der hond ( kruising border/ kooiker) op paar weken na 20 jaar
Door Too
#3440292
Anne in Zweden schreef: wo 16 feb 2022, 12:33 Volgens mij is de oudste hond ooit op BP ene Mientje geweest (weet niet meer van wie, Decibels/Marijke misschien? Was een teckel, geloof ik), die is dik 19 geworden.
Was Mientje niet van Domenica ,van de flatcoats?
Mient was trouwens geen flatcoated
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door