Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3438770
Hoe maak je makkelijk(ik heb nm geen keuken) een taartje?
Ik dacht aan rundergehak met kleine stukjes kipfilet stevig aandrukken in een ronde kom, eitje bakken en dat erover heen oid
van kaas de leeftijd snijden en er op trachten te zetten, gaatje maken in t ei en dan wat doordrukken in t gehakt
en dan hopen dat t de vorm van de kom blijft houden

Terwijl ik dit nu terug lees denk ik ppfffff kansloos!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3438779
Dat klinkt als een hondentaart ;D

Om het jezelf makkelijk te maken, kan je ook een rauw tartaartje versieren. Dat is al in een soort taartvorm. Wel een kleine taart, maar soit.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3438783
Ik heb wel eens een taartje gemaakt van kvv, maar kan natuurlijk ook met gehakt. Ik had er met een scheutje water een dikke pap van gemaakt en daar wat gelatine door geroerd. In een schaaltje gedaan en in de koelkast gezet.
Na een paar uurtjes opstijven gestort op een bordje en besmeerd met kwark. Kaarsjes erop en klaar!
Door hannabelgje
#3438787
Ik doe gelatine door geitenyoghurt en laat dat opstijven. Prima taartje

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
#3438789
koekje schreef: wo 26 jan 2022, 10:27 Dat klinkt als een hondentaart ;D

Om het jezelf makkelijk te maken, kan je ook een rauw tartaartje versieren. Dat is al in een soort taartvorm. Wel een kleine taart, maar soit.
Dit kan toch? Knakworst er in als kaarsje .. voila
Je kunt t nog afsmeren met kwark, ongezoete slagroom, creme fraiche ofzo voor een mooi wit laagje
Gebruikersavatar
Door sam28
#3438899
me and my boys schreef:nou ja dat gaat ie morgen krijgen....
Met mn stomme hoofd, hij is vandaag jarig!
Re: taart
;D ;D ;D ;D Herkenbaar.

Gelukkig kunnen ze geen klok kijken en zullen ze het nooit weten dat ze de dag ervoor verjaard zijn. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3438901
Een mindere dag vandaag, hij is loom, slaapt veel, wil alleen naar buiten voor een plas
zn taartje aangeboden maar nee....poging gedaan door slagroom op zn neus te doen maar ook dat werkte niet... :-[
Bijlagen
vinnie taartje.jpg
vinnie taartje.jpg (76.82 KiB) 717 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3438905
Ach gossie. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem! :-*
Door Anne in Zweden
#3438914
Gossepos. Ik hoop dat hij gauw weer wat opgewekter is en dan zijn taartje in één keer naar binnen werkt. :-*
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3438915
Och gossie, een rustdag vandaag.
Nou, morgen nog een poging toch? Of anders overmorgen.

Op deze leeftijd is elke dag een verjaardag vind ik. Genieten van wat op dat moment mogelijk is. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door