Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3436709
Gouden mandje gezocht voor Luna.... in overleg met Lizzy mag ik dit plaatsen....
Helaas een verdrietig bericht, Hero is ernstig ziek en het ziet er naar uit dat hij niet meer zelf voor Luna zal kunnen zorgen als hij uit het ziekenhuis komt. Ik help hem om voor Luna een nieuw plekje te vinden. In NL is prima, vervoer probeer ik dan te regelen. Luna is een 3,5 jaar oud, gesteriliseerd galgo teefje. Ze was 5 dagen toen ze gevonden is en liefdevol opgevangen, ze heeft nooit gezworven of in een asiel gezeten, ze is hooguit iets teveel verwend geweest. Luna heeft de basis cursussen gedaan en kan goed met andere honden. In NL kon ze goed los lopen op plekken waar niet veel wild is. Ze kan ook goed met katten/kleine hondjes samen, enkel als ze door het huis racen wil ze soms meedoen en wat (te) lomp zijn. Ze kan goed alleen thuis blijven, kan goed mee in de auto en vind de auto kennel ook prima. In huis accepteert ze een bench echt niet.... Ze is gezond en eet goed. Luna staat nu op de KVV, maar lust ook graag een barf hapje.
Bijlagen
A53281BD-F228-48A2-898F-A7AAFBDC8253.jpeg
A53281BD-F228-48A2-898F-A7AAFBDC8253.jpeg (2.42 MiB) 571 keer bekeken
Door zurca
#3436900
Wat ontzettend triest dat hij een nieuw thuis voor haar moet zoeken...
Jullie zullen er waarschijnlijk al wel aan gedacht hebben maar kan de stichting waar Luna vandaan komt nog iets voor jullie beteken?

Hoe dan ook, ik wens Hero sterkte toe met zijn ziek zijn en met het afscheid van zijn hondenmaatje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door