Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3438095
pluk schreef:Gisteren rond 12 uur geboosterd met Pfizer en had alleen gisterenavond een wat beurse en stijve arm. Vandaag alleen nog wat last bij bepaalde bewegingen. Had eigenlijk niet anders verwacht, van Pfizer prik 1 en 2 heb ik ook weinig last gehad.
Daar had ik ook 0 last van, maar die 3e was toch heel wat anders. En voor ml gold echt precies hetzelfde , geen last van de eerste 2, maar die 3e :-\ .Of dat het uitmaakt hoe ze hem zetten?
Gebruikersavatar
Door doranto
#3438097
Kaio schreef: di 11 jan 2022, 18:29 Daar had ik ook 0 last van, maar die 3e was toch heel wat anders. En voor ml gold echt precies hetzelfde , geen last van de eerste 2, maar die 3e :-\ .Of dat het uitmaakt hoe ze hem zetten?
Het maakt wel degelijk uit. Bij mij deed prik 2 gelijk bij het zetten al zeer omdat het veel te snel werd gedaan. Het zetten van prik 1 en 3 voelde ik totaal niets van. Bij prik 2 had ik ook naderhand meer en langer last van een zere arm.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3438103
Doranto schreef: di 11 jan 2022, 18:34 Het maakt wel degelijk uit. Bij mij deed prik 2 gelijk bij het zetten al zeer omdat het veel te snel werd gedaan. Het zetten van prik 1 en 3 voelde ik totaal niets van. Bij prik 2 had ik ook naderhand meer en langer last van een zere arm.
ja dat maar we hadden dus ook last van erge hoofpijn en vermoeidheid, en bij die 2 andere prikken die rustig gezet werden niet.....
Gebruikersavatar
Door doranto
#3438109
Kaio schreef: di 11 jan 2022, 19:04 ja dat maar we hadden dus ook last van erge hoofpijn en vermoeidheid, en bij die 2 andere prikken die rustig gezet werden niet.....
Dat was bij mij niet zo. De laatste prik zetten ging super goed, maar ik was meer moe dan bij de eerste 2.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438116
Van de eerste prikken heb ik geen last gehad. Van de laatste ben ik toch wel twee dagen van de riedel geweest. Maar het viel me wel op dat de eerste twee in de deltoid werden gegeven en de laatste meer in de biceps.
Gebruikersavatar
Door pike
#3438119
Ronald schreef: di 11 jan 2022, 20:23 Van de eerste prikken heb ik geen last gehad. Van de laatste ben ik toch wel twee dagen van de riedel geweest. Maar het viel me wel op dat de eerste twee in de deltoid werden gegeven en de laatste meer in de biceps.
Dat was bij mij precies andersom. De laatste ging in de deltoid. De eerste twee gingen lager, ik denk in de triceps want de biceps ligt toch aan de binnenkant? En voelen deed ik die laatste ook behoorlijk, terwijl ik de eerste twee lager geprikte er amper in voelde gaan.
Door hannabelgje
#3438201
Vananavond mag ik mijn moderna booster halen. Mijn eerste 2 waren pfizer. Niet zo'n zin in. Voor vanavond de caafs maar voorzien van een schoon hokje. Voor het geval ik ziek word.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438210
pike schreef: di 11 jan 2022, 21:10 Dat was bij mij precies andersom. De laatste ging in de deltoid. De eerste twee gingen lager, ik denk in de triceps want de biceps ligt toch aan de binnenkant? En voelen deed ik die laatste ook behoorlijk, terwijl ik de eerste twee lager geprikte er amper in voelde gaan.
Natuurlijk heb je gelijk :)

Ik had in beide gevallen geen last van de spuit zelf. Voelen deed ik het nauwelijks.
Door hannabelgje
#3438240
Gisteravond mijn booster gehaald. Moderna na 2 pfizers. Het zetten hing heel anders. Naald heeft er lang ingezeten en ik voelde de vloeistof een beetje branden.
Nu is de prikplek ook iets dikker. Andere keren was het niet te voelen waar de prikplek was. Tot nu toe alleen beetje last van mijn arm. Hopelijk blijft dat zo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Too
#3438253
hannabelgje schreef: vr 14 jan 2022, 08:04 Gisteravond mijn booster gehaald. Moderna na 2 pfizers. Het zetten hing heel anders. Naald heeft er lang ingezeten en ik voelde de vloeistof een beetje branden.
Nu is de prikplek ook iets dikker. Andere keren was het niet te voelen waar de prikplek was. Tot nu toe alleen beetje last van mijn arm. Hopelijk blijft dat zo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Dat ligt dan echt aan de prikker hoor, ik heb dezelfde combinatie gehad en ze prikten even snel,
vloeistof voelen ... heb ik niet gemerkt maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3438267
Deze dame is ook weer ge-updated :biggrin2:

Vanochtend Morderna gekregen na mijn eerdere Janssen.....wat een verschil zeg, die 1ste deed echt pijn qua prik (niet dat je er van ging huilen maar na alle opmerkingen van 'je voelt er niks van' was dat toch wel even schrikken)

Nu dus echt niks, maar dan ook niks gevoeld.

Wel een leuke ervaring, aangezien ik een medische geschiedenis heb moest ik me eerst melden bij de arts.
Een meneer van een jaar of 105 keek in mijn papieren "gaat geen probleem worden mevrouw, u kunt rustig uw vaccinatie krijgen"
Dus ik vraag "kunnen ze allemaal aspireren of moet ik voor een speciaal loketje vragen"

Achter zijn stevige brillenglazen verscheen een glinstering in zijn ogen en blik van 'eindelijk iemand die iets begrijpt en een leuke vraag stelt'
"mevrouw, als u zich nu even meldt bij de balie en uw formulier ontvangt, dan komt u daarna gewoon bij mij.....dat doe ik wel even" ;D

Hij was helemaal blij, volop aan de klets over dat dat 'in zijn tijd' de normale procedure was en dat het echt niet zoveel meer tijd koste als maar gewoon die prik zetten, die 3 seconden zouden toch ook de prijs niet meer uitmaken ..... kwetterdekwetterdekwetter ....

Hoe dan ook, er is keurig geaspireerd "kijk mevrouw, ik zit goed" :o ..... en de dokter was geloof ik blij dat hij ook nog iets anders mocht doen als formuliertjes doorpluizen :)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3438268
Ina schreef: vr 14 jan 2022, 13:12 Deze dame is ook weer ge-updated :biggrin2:

Vanochtend Morderna gekregen na mijn eerdere Janssen.....wat een verschil zeg, die 1ste deed echt pijn qua prik (niet dat je er van ging huilen maar na alle opmerkingen van 'je voelt er niks van' was dat toch wel even schrikken)

Nu dus echt niks, maar dan ook niks gevoeld.

Wel een leuke ervaring, aangezien ik een medische geschiedenis heb moest ik me eerst melden bij de arts.
Een meneer van een jaar of 105 keek in mijn papieren "gaat geen probleem worden mevrouw, u kunt rustig uw vaccinatie krijgen"
Dus ik vraag "kunnen ze allemaal aspireren of moet ik voor een speciaal loketje vragen"

Achter zijn stevige brillenglazen verscheen een glinstering in zijn ogen en blik van 'eindelijk iemand die iets begrijpt en een leuke vraag stelt'
"mevrouw, als u zich nu even meldt bij de balie en uw formulier ontvangt, dan komt u daarna gewoon bij mij.....dat doe ik wel even" ;D

Hij was helemaal blij, volop aan de klets over dat dat 'in zijn tijd' de normale procedure was en dat het echt niet zoveel meer tijd koste als maar gewoon die prik zetten, die 3 seconden zouden toch ook de prijs niet meer uitmaken ..... kwetterdekwetterdekwetter ....

Hoe dan ook, er is keurig geaspireerd "kijk mevrouw, ik zit goed" :o ..... en de dokter was geloof ik blij dat hij ook nog iets anders mocht doen als formuliertjes doorpluizen :)
Kijk, zo kan het dus ook.
Nu nog even geen bijwerkingen, dan is het helemaal goed. :)
Door Lizzy
#3438269
Ina schreef: vr 14 jan 2022, 13:12 Deze dame is ook weer ge-updated :biggrin2:

Vanochtend Morderna gekregen na mijn eerdere Janssen.....wat een verschil zeg, die 1ste deed echt pijn qua prik (niet dat je er van ging huilen maar na alle opmerkingen van 'je voelt er niks van' was dat toch wel even schrikken)
Nou he, wat een verschil he! Hier zelfde ervaring hoor! Ik had onwijs pijn in mijn arm, direct al na het inspuiten, met Janssen! Met Moderna niks nada, en ook hier geaspireerd met Moderna.
Nu dus echt niks, maar dan ook niks gevoeld.

Wel een leuke ervaring, aangezien ik een medische geschiedenis heb moest ik me eerst melden bij de arts.
Een meneer van een jaar of 105 keek in mijn papieren "gaat geen probleem worden mevrouw, u kunt rustig uw vaccinatie krijgen"
Dus ik vraag "kunnen ze allemaal aspireren of moet ik voor een speciaal loketje vragen"

Achter zijn stevige brillenglazen verscheen een glinstering in zijn ogen en blik van 'eindelijk iemand die iets begrijpt en een leuke vraag stelt'
"mevrouw, als u zich nu even meldt bij de balie en uw formulier ontvangt, dan komt u daarna gewoon bij mij.....dat doe ik wel even" ;D

Hij was helemaal blij, volop aan de klets over dat dat 'in zijn tijd' de normale procedure was en dat het echt niet zoveel meer tijd koste als maar gewoon die prik zetten, die 3 seconden zouden toch ook de prijs niet meer uitmaken ..... kwetterdekwetterdekwetter ....

Hoe dan ook, er is keurig geaspireerd "kijk mevrouw, ik zit goed" :o ..... en de dokter was geloof ik blij dat hij ook nog iets anders mocht doen als formuliertjes doorpluizen :)
Hahahahaha, geweldig, echt grappig om te lezen ;D

Nou, nu op naar weinig bijwerkingen!
Gebruikersavatar
Door Laika
#3438271
Nou, ik heb toch spijt van mijn boosterprik gekregen. De eerste 3 dagen kon ik mijn geprikte arm niet optillen en ik dacht dat het daarmee wel klaar was, maar de volgende dag deed mijn onderrug veel pijn (zonder enige aanleiding) en de dagen er na kreeg ik op steeds meer plaatsen last van spier en zenuwpijnen. Nu is het dus ruim 3 weken na de booster en ik merk nog geen verbetering :'(

De basisvaccinaties waren van Pfizer en daarvan heb ik alleen een beetje pijn in mijn arm gehad. Nu heb ik de Moderna tegen mijn gevoel in toch genomen en vraag me steeds af of ik dit ook bij een Pfizer prik gehad zou hebben. Dat kom ik nooit te weten. Wat ik wel weet is dat Moderna er bij mij niet meer inkomt.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3438273
Doranto schreef: vr 14 jan 2022, 13:30 Kijk, zo kan het dus ook.
Nu nog even geen bijwerkingen, dan is het helemaal goed. :)

Ik vond het zo grappig.....een kras oud knarretje wat helemaal blij was dat hij ook nog even een spuit mocht zetten ;D

De prik zit er nu een uur of 5 in en (knocknocknock) nog nergens last van :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door