Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Gebruikersavatar
Door doranto
#3437432
Ml heeft van de booster van eergisteren niets gemerkt. Niet eens een pijnlijke arm. Mijn arm deed wel zeer en ik was gisteren wat moe en had een beetje hoofdpijn. Vandaag gaat het weer beter en voelt alleen mijn bovenarm nog aan of er een blauwe plek zit.
Door Lizzy
#3437433
Leo heeft nu al een dag of wat wel een pijnlijke arm. Vriend van ons is een dag echt wel flink beroerd geweest en koorts gehad van de Moderna. Ik mag 3 januari en ik twijfel nog steeds :-X
Door Djeena
#3437436
Lizzy schreef: vr 31 dec 2021, 07:42 Leo heeft nu al een dag of wat wel een pijnlijke arm. Vriend van ons is een dag echt wel flink beroerd geweest en koorts gehad van de Moderna. Ik mag 3 januari en ik twijfel nog steeds :-X
Ik twijfel met je mee. Ik heb 2 januari een afspraak maar als ik het zo hoor over Moderna kan ik er niet blij van worden na 2x heel ziek van AZ. Ik weet het ook nog niet. Weet ook niet wat mij wel over de streep kan trekken.
Door Lizzy
#3437437
Djeena schreef: vr 31 dec 2021, 08:26 Ik twijfel met je mee. Ik heb 2 januari een afspraak maar als ik het zo hoor over Moderna kan ik er niet blij van worden na 2x heel ziek van AZ. Ik weet het ook nog niet. Weet ook niet wat mij wel over de streep kan trekken.
Ik weet ook niet wat mij over de streep kan trekken.... Als ik ga, dan ga ik in ieder geval vragen of ze willen aspireren. Doen ze dat niet : maak ik direct rechtsomkeert. Ik zat vanmorgen wel te kijken naar dit filmpje en dan denk ik weer "zal ik toch maar wel?":

Door Djeena
#3437443
Lizzy schreef: vr 31 dec 2021, 08:29 Ik weet ook niet wat mij over de streep kan trekken.... Als ik ga, dan ga ik in ieder geval vragen of ze willen aspireren. Doen ze dat niet : maak ik direct rechtsomkeert. Ik zat vanmorgen wel te kijken naar dit filmpje en dan denk ik weer "zal ik toch maar wel?":

Ik ga zo direct het filmpje bekijken. Maar ik wil ook dat ze aspireren. Ik had gisteren nog met de GGD medische advieslijn gebeld en als je het vraagt, moeten ze het doen. Anders ga ik weg.
Door Djeena
#3437444
Djeena schreef: vr 31 dec 2021, 09:00 Ik ga zo direct het filmpje bekijken. Maar ik wil ook dat ze aspireren. Ik had gisteren nog met de GGD medische advieslijn gebeld en als je het vraagt, moeten ze het doen. Anders ga ik weg.
O, het filmpje is in het Engels. Mijn Frans en Duits zijn beter, even hulp inschakelen ;) .
Door Tanna
#3437456
Lizzy schreef: vr 31 dec 2021, 08:29 Ik weet ook niet wat mij over de streep kan trekken.... Als ik ga, dan ga ik in ieder geval vragen of ze willen aspireren. Doen ze dat niet : maak ik direct rechtsomkeert. Ik zat vanmorgen wel te kijken naar dit filmpje en dan denk ik weer "zal ik toch maar wel?":

Ik hoop maar dat ze luisteren dan......

Toen ik vorige week met mijn lief als begeleider mee was voor zijn vaccinatie vroeg ik aan de vrouw die de prik zette of ze eraan wilde denken dat er extra lang moest worden afgedrukt vanwege het gebruik van Acenocoumarol. Mevrouw, wij weten hier heus wel hoe we ons werk moeten doen, antwoordde ze heel snibbig. En langer afdrukken.....ja, 10 seconden in plaats van 2 minuten! Terwijl dat echt in de richtlijnen van de Trombosedienst en het RIVM staat en het me ook nog eens op het hart werd gedrukt door de Trombosedienst toen ik belde om groen licht te krijgen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3437457
Tanna schreef: vr 31 dec 2021, 11:51 Ik hoop maar dat ze luisteren dan......

Toen ik vorige week met mijn lief als begeleider mee was voor zijn vaccinatie vroeg ik aan de vrouw die de prik zette of ze eraan wilde denken dat er extra lang moest worden afgedrukt vanwege het gebruik van Acenocoumarol. Mevrouw, wij weten hier heus wel hoe we ons werk moeten doen, antwoordde ze heel snibbig. En langer afdrukken.....ja, 10 seconden in plaats van 2 minuten! Terwijl dat echt in de richtlijnen van de Trombosedienst en het RIVM staat en het me ook nog eens op het hart werd gedrukt door de Trombosedienst toen ik belde om groen licht te krijgen.
Oh echt :o ? Vreselijk dit :-X Ik denk dat ik dan toch wel wat stampei zou maken! Maar ja, het is dan natuurlijk al wel gebeurt :( Hopelijk heeft het geen vervelende gevolgen.
Door Lizzy
#3437459
Tanna schreef: vr 31 dec 2021, 11:51 Ik hoop maar dat ze luisteren dan......

Toen ik vorige week met mijn lief als begeleider mee was voor zijn vaccinatie vroeg ik aan de vrouw die de prik zette of ze eraan wilde denken dat er extra lang moest worden afgedrukt vanwege het gebruik van Acenocoumarol. Mevrouw, wij weten hier heus wel hoe we ons werk moeten doen, antwoordde ze heel snibbig. En langer afdrukken.....ja, 10 seconden in plaats van 2 minuten! Terwijl dat echt in de richtlijnen van de Trombosedienst en het RIVM staat en het me ook nog eens op het hart werd gedrukt door de Trombosedienst toen ik belde om groen licht te krijgen.
Ik was bij deze opmerking al opgestapt. Je moet zo voor jezelf opkomen, vreselijk maar waar. Zo naar voor jullie, dit :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3437462
Lizzy schreef: vr 31 dec 2021, 07:06 Maar je gaat er toch ook gewoon niks aan hebben voorlopig, gezien dit?
Nee, vooralsnog heb ik er niets aan. Maar ik heb nog een paar maanden voordat mijn QR verloopt, dus ik wacht nog even rustig af. Als ik iets geleerd heb tijdens deze pandemie, dan is het wel dat de zaken per dag veranderen. :-\
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3437463
Tanna schreef: vr 31 dec 2021, 11:51 Ik hoop maar dat ze luisteren dan......

Toen ik vorige week met mijn lief als begeleider mee was voor zijn vaccinatie vroeg ik aan de vrouw die de prik zette of ze eraan wilde denken dat er extra lang moest worden afgedrukt vanwege het gebruik van Acenocoumarol. Mevrouw, wij weten hier heus wel hoe we ons werk moeten doen, antwoordde ze heel snibbig. En langer afdrukken.....ja, 10 seconden in plaats van 2 minuten! Terwijl dat echt in de richtlijnen van de Trombosedienst en het RIVM staat en het me ook nog eens op het hart werd gedrukt door de Trombosedienst toen ik belde om groen licht te krijgen.
O, tenenkrommend weer! Je moet zo voor jezelf opkomen en alles controleren als patiënt zijnde. >:(
Je wilt niet weten wat ik de afgelopen anderhalf jaar aan medische blunders heb meegemaakt. :-X
Door Djeena
#3437507
Tanna schreef: vr 31 dec 2021, 11:51 Ik hoop maar dat ze luisteren dan......

Toen ik vorige week met mijn lief als begeleider mee was voor zijn vaccinatie vroeg ik aan de vrouw die de prik zette of ze eraan wilde denken dat er extra lang moest worden afgedrukt vanwege het gebruik van Acenocoumarol. Mevrouw, wij weten hier heus wel hoe we ons werk moeten doen, antwoordde ze heel snibbig. En langer afdrukken.....ja, 10 seconden in plaats van 2 minuten! Terwijl dat echt in de richtlijnen van de Trombosedienst en het RIVM staat en het me ook nog eens op het hart werd gedrukt door de Trombosedienst toen ik belde om groen licht te krijgen.
Wat een vreselijke ervaring :-X
Gebruikersavatar
Door Laika
#3437518
De korte termijn bijwerkingen van Moderna vielen bij ons nog wel mee begrijp ik. Ml voelde zich een dag erg moe en katterig, ik kon 3 dagen mijn arm niet optillen. Of dit ook zo zou geweest als we Pfizer hadden gekregen? Ik denk het niet want daarvan hadden 2x allebei een beetje pijn op de prikplek.
Als we van tevoren hadden geweten dat we Moderna zouden krijgen waren we niet gegaan. Nu werden we overvallen (de dag ervoor werd nog gewoon met Pfizer geprikt op die locatie).

Sinds het beschikbaarstellen van AZ voor een bepaalde leeftijdsgroep heb ik steeds meer het gevoel dat ik in een (slecht) filmscenario beland ben. Maken we deel uit van een groot experiment en zijn die leeftijd/beroepsgroepindelingen wellicht wel handig bij het verzamelen van data?
Nee, ik ben geen complotdenker, ik heb alleen door slechte ervaringen weinig vertrouwen in de regering en gezondheidszorg gekregen.
Als ze me de volgende booster weer willen opdringen dan ga ik zeker eerst een antistoffentest doen. Een QR code heb ik niet nodig gelukkig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door